מבזקים

מבצע חתול: פנייה של חייל למערכת ישראל ניוז הצילה חתול במוצב צבאי ברצועת עזה

תוכן עניינים

בין שריפה לשריפה בעוטף, לוחמי אש מתחנת כיבוי אשקלון הגיעו למוצב צה"ל וחילצו גור חתולים, בעקבות קריאה לעזרה של לוחמים שמשרתים אי שם ברצועת עזה

רות קרייתי | ז' בחשוון תשע"ט | 16 באוקטובר 2018 | מערכת ישראל ניוז

חייל המשרת באחד המוצבים ברצועת עזה, פנה בבקשת עזרה לעורכת ישראל ניוז וסיפר על חתלתול קטן שנתקע מזה ארבעה ימים מאחורי ארון חשמל ואי אפשר לחלץ אותו משם. החייל הוסיף כי אם החתול לא יחולץ במהרה יש סיכוי סביר שימות שם. עוד הוסיף כי יש אישור ממפקד הגזרה להיכנס למוצב ולחלץ את החתול.

מפקד הגזרה, סרן מ' גילה תושייה ותיאם עם הגורמים הרלוונטיים אישור כניסה למוצב שאפשר ללוחמי האש להגיע ולחלץ את החתול. יוני שקיר כבאי מתחנה אזורית אשקלון, מפקד צוות בכיר בדרגת רס"ר קיבל את הקריאה על החתול שלכוד בתוך ארון חשמל במוצב צבאי, מספר: "קיבלנו את הקריאה ויצאנו במהירות למקום עם עוד לוחמים. מפקד מוטי מרדכי שעובד 8 שנים בתחנה ועוד לוחם אש מתחנת שדרות שעובד 4 שנים בכיבוי. יצאנו עם רכב סער וכשהגענו למוצב ליוו אותנו החיילים הלוחמים שדיווחו על החתול.

הלוחמים שחיכו לנו פתחו את השער של הבסיס. הגענו לארון החשמל והיתה שם עבודה מאוד מורכבת, כי זה היה חשמל חי והיה צריך לעבוד בזהירות עם כפפות. ביצענו פתיחה של פלטת ברזל שהיתה בארון,  זיהינו חתול לבן חמוד שהיה תקוע שם כבר כמה ימים ושחררו אותו לשלום. החיילים סיפרו שהאכילו אותו שם כבר כמה ימים אך לא הצליחו להוציא אותו עד שהגענו".

מספר החייל: "ארבעה ימים שמענו יללות של חתול במצוקה ובהתחלה לא הצלחנו למצוא אותו. החתול המשיך ליילל ובסוף מצאנו אותו מאחורי ארון החשמל. ניסינו לחלץ אותו בעזרת שמיכה, ניסינו גם עם ספל קשור בחוט, אבל לא הצלחנו. האכלנו אותו כל יום כדי שלא ימות ונתנו לו גבינה. בסופו של דבר, לאחר שיחה עם עורכת ישראל ניוז פנינו לעזרת כיבוי אש, וואללה שפיצים, הם הגיעו עם ריח של שריפה בבגדים, היישר מהכיבוי בעוטף".

סוף טוב, הכל טוב, החתול הוצא מארון החשמל ומיד קיבל צלוחית חלב.

 

 

החתול תקוע בארון החשמל
החתול תקוע בארון החשמל
ארון החשמל במוצב
ארון החשמל במוצב
החתול בארון החשמל
החתול בארון החשמל
הכבאים מחלצים את החתול
הכבאים מחלצים את החתול

חתול 4 חתול 5 חתול 6 חתול 7 חתול 8

גיבורי תחנת כיבוי אש אשקלון
גיבורי תחנת כיבוי אש אשקלון
סוף טוב הכל טוב
סוף טוב הכל טוב

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: