מבזקים

נפתחה שנת הלימודים האקדמיים: הסטודנטים חוזרים ללימודים

תוכן עניינים

שר החינוך ויו״ר המל״ג נפתלי בנט פתח את שנת הלימודים האקדמית במרכז האקדמי לב בירושלים, עם פיתוחים טכנולוגיים מתקדמים

שמעון לוי | ו' בחשוון תשע"ט | 15 באוקטובר 2018 | מערכת ישראל ניוז

שר החינוך ויו״ר המועצה להשכלה גבוהה, נפתלי בנט, פתח הבוקר (ב׳) את שנת הלימודים האקדמית במרכז האקדמי לב בירושלים, המכשיר אלפי סטודנטים וסטודנטיות דתיים לשוק ההייטק, ההנדסה והסייבר בישראל. לאחר פגישת עבודה עם הנהלת המוסד: נשיא המרכז האקדמי לב פרופ' חיים סוקניק, סגן הנשיא סטיוארט הרשקוביץ, רקטור הסטודנטים פרופ' קנת הוכברג, מנכ"ל המרכז יוסי זעירא וראש קמפוס טל אתי שטרן, הוצגו בפני השר פיתוחים טכנולוגיים מתקדמים שנמצאים בשלבי פיתוח שונים ואף מגייסים מיליוני שקלים בשוק. בנוסף, נפגש השר עם הסטודנטים, שוחח איתם ואיחל להם בהצלחה בשנת הלימודים.

השר בנט אמר: ״אני שמח לפתוח את שנת הלימודים האקדמית במרכז האקדמי לב, שהוא מוסד מפואר בכמה היבטים. גם בהיבט האקדמי – הסטנדרטים פה מאוד גבוהים, כפי שכל מי שבא אי פעם במגע עם בוגרי המקום יודע, כאשר הם נמצאים בחזית ההייטק והסייבר בישראל ושמונה בוגרים אף זכו בפרסי ביטחון ישראל, פרס הרמטכ"ל, חיל הים ועוד.

מבחינת ערכים – המוסד הזה מוביל ערכים של חיבורים בין ציבורים שונים בעם ישראל, ערכים של תורה ושל ציונות. בצוק איתן הקמפוס פה התרוקן כי כולם הלכו להגן על ישראל. אני מאמין מאוד באידיאל של שילוב של מצוינות אקדמית עם אהבת תורת ישראל, ארץ ישראל ועם ישראל. אני מברך את כל הסטודנטים בשנת לימודים מוצלחת״.

השר התרשם מפיתוח ייחודי של דרכי תקשורת על גבי רחפנים ומזל"טים. מדובר בסטארט-אפ ישראלי המפתח טכנולוגיה של פתרונות תקשורת על גבי רחפנים ומזל"טים. החברה העסקית שהוקמה במוסד האקדמי אף מעסיקה סטודנטים הלומדים במוסד ותומכת בקידום צעירים.

אחר כך גם התנסה השר במערכת 'ראייה' ייחודית לעיוורים. מערכת המשלבת מצלמה טרמית זעירה שתאפשר לעיוורים לזהות מיקום של אנשים ולכוון את מבטם לעבר בן שיחתם.

במרכז האקדמי לב לומדים אלפי סטודנטים וסטודנטיות דתיים ברמה הגבוהה ביותר ומצטרפים לחברות הכי טובות, באחוזי השמה גבוהים ביותר – 93% השמה, כאשר כאמור בשנים האחרונות זכו שמונה מבוגרי המוסד בפרסי ביטחון ישראל, הרמטכ"ל, חיל הים ועוד.

המוסד הוא אף המקום היחיד בישראל בו יותר נשים לומדות מדעי מחשב מאשר גברים. אחת מכל חמש נשים שלומדות בישראל מדעי המחשב לומדת במרכז האקדמי לב. בניגוד לכל העולם, שבו נשים מהוות פחות מ20% מהסטודנטים בתחום (צרפת 16% וארצות הברית 18%) במרכז האקדמי לב 53% מהסטודנטים למדעי המחשב הן נשים.

נשיא המרכז האקדמי לב פרופ' חיים סוקניק: "אנו גאים ומודים לשר בנט שבחר לפתוח את שנת הלימודים האקדמית במוסד. תפיסת העולם של השר בנט לעידוד מצוינות אקדמית, יזמות ומחקר ברמה גבוהה, משתלבת היטב בDNA של המוסד, כאשר הבוגאים שלנו משתלבים במערכות הביטחון ותעשיית ההייטק. האתגר העומד לפתחנו הוא שילוב של יותר נשים ויותר אוכלוסיות בתוך מקצועות העתיד שיצעידו את ישראל קדימה".

 

צילום: מיכאל ארנבורג
צילום: מיכאל ארנבורג
צילום: מיכאל ארנבורג
צילום: מיכאל ארנבורג
צילום: מיכאל ארנבורג
צילום: מיכאל ארנבורג
צילום: מיכאל ארנבורג
צילום: מיכאל ארנבורג
צילום: מיכאל ארנבורג
צילום: מיכאל ארנבורג
צילום: מיכאל ארנבורג
צילום: מיכאל ארנבורג
צילום: מיכאל ארנבורג
צילום: מיכאל ארנבורג

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: