מבזקים

טקס הסרת הלוט ואנדרטה בכיכר לזכרו של צור אלפי שנספה בשיטפון בנחל צפית

תוכן עניינים

טקס להנצחת כיכר על שמו של צור אלפי ז"ל שנספה באסון נחל צפית התקיים במזכרת בתיה בנוכחות כ-500 איש בהם בני משפחה, חברים ואישי ציבור

רן לוי | ג' בחשוון תשע"ט | 12 באוקטובר 2018 | מערכת ישראל ניוז

חמישה חודשים לאחר אסון השיטפון בנחל צפית בו נהרגו עשרות תלמידים, התקיים היום במזכרת בתיה טקס הסרת הלוט לאנדרטה בכיכר המושבה הקרויה על שמו של צור אלפי ז"ל. הדר אלפי: "כל חיינו וכל עוד נשימה באפינו, לא נפסיק לדבר בשבחכם של נערי מכינת ציון שהפכה אתכם למובילים בבניית חברת מופת בארצנו. האסון שגבה את חייכם הקצרים עדיין מהדהד בקרבינו. אנו נעניק מעצמינו למען הסדרת פעילות המכינות הקדם צבאיות, זהו מפעל חשוב לישראל כעם וכמדינה. צור שלי, ילד שלי, שמור עלינו מלמעלה ולמד עלינו זכות שנצליח לסחוב את כאבינו הרב. ברצוני להודות מעומק הלב לראש המועצה מאיר דהן על פעילותך למעננו בכל זמן ובכל שעה ועל האוזן הקשבת, ולשאר התומכים והמלווים שתרמו מרצונם ומזמנם. תודה גדולה".

סיון רהב מאיר: "לאחר שקיבלתי את מכתב ההזמנה לטקס מאמו של צור ביקשתי שתספר לי עליו והיא גוללה את כל סיפור חייו החל ממדה רבינו ועד היום. שמו המלא של צור הוא צור משה. אנחנו במקרה השבוע בפרשת נוח, עם סיפור המבול שמכלה ומשמיד אבל גם נותן תקווה לעתיד חדש" "ברגעיו האחרונים של צור הוא הציל אחרים, זה שיקף את חייו וערכיו של צור".

 

צילום: אבירן פרין
צילום: אבירן פרין
צילום: אבירן פרין
צילום: אבירן פרין
צילום: אבירן פרין
צילום: אבירן פרין
צילום: אבירן פרין
צילום: אבירן פרין

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: