מבזקים

אזרח מקולומביה נעצר בחשד ליבוא קוקאין בכמות מסחרית

תוכן עניינים

הותר לפרסום: משטרת ישראל עצרה אזרח מקולומביה החשוד בייבוא קוקאין בכמות מסחרית. צו איסור פרסום הוסר היום על פי בקשת המשטרה

יהודית רימון | כ"א בתשרי תשע"ט | 30 בספטמבר 2018 | מערכת ישראל ניוז

לפני ימים ספורים עצרו שוטרי משטרת ישראל, הפועלים בשדה תעופה בן גוריון בלדר, אזרח מקולומביה, יליד 1948, אשר הגיע ארצה בטיסה מברזיל דרך ספרד, בחשד לייבוא של כ- 3 קילוגרם סם מסוכן מסוג קוקאין. הסם הוחבא בתוך מכנסיים מיוחדות בהם נתפרו כיסים קטנים לאחסון חבילות הסמים.

החקירה הוטלה על חוקרי צוות חקירה מיוחד של משטרת ישראל ומעצרו של החשוד הוארך על ידי בית משפט השלום בת״א עד היום. בית משפט השלום נעתר לבקשת המשטרה והאריך היום את מעצרו של החשוד עד ליום 3/10. כמו כן צו איסור פרסום שהוטל על הפרשה ביום 25/9/18 על ידי כבוד השופטת לוי ( תיק 427321/18) הוסר היום לבקשת משטרת ישראל .

מהמשטרה נמסר: "במסגרת הלחימה הסדורה של משטרת ישראל בנגע הסמים ובכללן עבירות של סחר בסמים, הפצת סמים והחזקתם, פועלת המשטרה כל העת בכל האמצעים העומדים לרשותה, מודיעיניים ומבצעיים כאחד על מנת לגדוע בטרם עת, את הפצתם של הסמים המרעילים את הרחובות ולשים את ידה על העבריינים, כל זאת למען הגנה על ביטחונו ושלומו של הציבור מפני עבירות אלו".

 

צילום: דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: