מבזקים

הדבר הגדול הבא: גלולת אנטיאייג'ינג מאריכה חיים תגרום לאנשים להיות צעירים יותר

תוכן עניינים

איך הייתם מגיבים אם היו אומרים לכם שיש גלולה אנטיאייג'ינג שיכולה לגרום לכם להיות צעירים בעשרים שנים לפחות? פרופסור מהארוורד פיתח גלולה שגורמת לתאים ולאיברים להתחדש

גבריאל ודררו | כ"ד באלול תשע"ח | 4 בספטמבר 2018 | מערכת ישראל ניוז

 פרופ' דיוויד סינקלייר מאוניברסיטת הארוורד יחד עם חוקרים מאוניברסיטת ניו סאות' ווילס, פיתח טכניקה מדעית חדשה מתחום האנטיאייג'ינג הביולוגי שעשויה להאריך חיים, לגדל מחדש איברים שנפגעו, להפסיק נשירת שיער ולגרום לאנושות להיות צעירים יותר בכעשרים שנים. כל זה יכול לקרות בעתיד הממש קרוב, בתוך שנתיים.

שלב הניסויים הקליניים בבני אדם צפוי להתחיל בעוד כשנתיים. בשלב הניסויים בבעלי חיים גילו החוקרים כי גלולה שהכילה נגזרת של ויטמין B האריכה את חייהם של עכברי מעבדה בעשרה אחוזים והפחיתה התקרחות. פרופ' סינקלייר מעריך כי הגלולה תהיה זמינה לציבור בתוך חמש שנים ועלותה תהיה נגישה כמחיר של כוס קפה.

פרופ' סינקלייר הודיע כי למרות שיש לנקוט בזהירות רבה ולא להשתמש בגלולה עד תום המחקר ושיווק לציבור, הוא עצמו ניסה את המולקולה החדשנית שלו וגם כמה מקרוביו. עוד אמר כי לאחר שהחל ליטול את הגלולה, הגיל הביולוגי שלו צנח ב- 24 שנה לפחות. גם אביו בן ה- 79 של סינקלייר נוטל לדבריו את הגלולה זה שנה וחצי ומאז הוא החל לעסוק בתחביבים אתגריים כמו ראפטינג וטיולי שטח. עוד סיפר פרופ' סינקלייר כי גם גיסתו נטלה את הגלולה לאחר שכבר החלה להראות תסמינים של גיל המעבר בשנות ה-40 לחייה, והיא גרמה לה לדבריו, לחזור להיות פוריה.

פרופ' סינקלייר צילום יח"צ
פרופ' סינקלייר צילום יח"צ

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: