מבזקים

עמוד החסד: נשות שובה ישראל מבשלות ומסייעות ליולדות החדשות

תוכן עניינים

יוזמה מבורכת שהולכת ומתעצמת בקרב נשות קהילת ״שובה ישראל״ בנשיאות כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א

בן ציון עטיה | כ"א באלול תשע"ח | 1 בספטמבר 2018 | מערכת ישראל ניוז
מקור: שובה ישראל http://shuvaisraelonline.org/

מדובר בעוד חסד עצום וחזק מאוד, אשר לא יכולים לשער עד כמה הוא פועל רבות בקהילת שובה ישראל – נשות הקהילה מוסרות נפש ומוצאות זמן בין כל המירוץ של המשפחה הפרטית שלהן, להכין אוכל חם ליולדת טרייה. כל יום מישהי אחרת טורחת ומכינה בכיף ובאהבה את כל צורכי היולדת אשר זקוקה להם. כל אחת מהנשים מגדילה לעשות ולוקחת על עצמה להכין מאכל טעים ליולדת, כדי שתוכל ליהנות משבת קודש וטיפול ברך הנולד בלי טרחה נוספת.

כך כתבה אחת מצדיקות ״שובה ישראל״, שהחלה במשימה וקוראת לנשים נוספות להצטרף לעשייה המבורכת: ״בנות יקרות, שרה שלנו ילדה בן. אנחנו נשמח להתחיל מנהג בקהילת ׳שובה ישראל׳, אשר האדמו״ר שליטא לימד והשריש בנו מהו חסד וכמה צריך לרדוף אחר המעשים הטובים. לכן נשמח לעשות מעשה טוב ולהכין אוכל חם ליולדת היקרה שלנו, שיהיה לה מנוחה רבה אחר הלידה. אני מתנדבת להכין לה היום קוסקוס".

הודעות נוספות שהפכו להרגל: ״בנות יקרות, פלונית שלנו ילדה בת/בן, ב"ה. כהרגלנו בקודש, אנחנו נשמח שכל אחת תעדכן מתי היא תוכל להכין ליולדת שלנו אוכל. אשריכן צדיקות יום טוב ובשורות טובות".  אין ספק שכ'ק האדמ"ור שליט"א טמן והשריש בנשות קהילת ״שובה ישראל" את החסד הרב שהולך עימו בכל רגע. במחשבה, בדיבור ובמעשה. השריש בקהילתו את המידה של נדיבות רבה, שמידה זו טובה לשמיים וטובה לבריות.

 

חסד 1

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: