מבזקים

איך לעבור את הדייט הראשון בשלום?

תוכן עניינים
דייט ראשון בשלום

דייט ראשון יכול להיות מאד מלחיץ והחשש משתיקות מביכות לפעמים מכניע אותנו. בעזרת הטיפים הבאים תוכלו לגשת לדייט הבא כשאתם נינוחים יותר ובאמת ליהנות מהשיחה וההיכרות

דייטים יכולים להיות מרגשים, אבל לפעמים גם מאד מלחיצים, מורטי עצבים ומערערי בטחון עצמי, במיוחד כשמדובר בדייט ראשון.

מצד אחד אתם רוצים להרשים, מצד שני אתם לא רוצים להיראות כאילו אתם מנסים להרשים יותר מדי ומצד שלישי פשוט קשה לכם להיות אתם ככה. בסופו של דבר, אפשר לפספס ככה אנשים שהיו יכולים להתאים לנו, וחבל.

אז איך אפשר להוציא את המיטב מהדייט הראשון ולהפוך אותו למוצלח? פשוט מאד – הפנימו את הטיפים הבאים והכל יהיה בסדר.

 

השאירו את הטלפון בכיס

אל תשימו את הסמארטפון שלכם על השולחן ותגללו או תציצו בו מדי פעם. אחרת השיחה תהפוך למעט מביכה  והבן אדם שמולכם ירגיש שהוא לא מעניין אתכם.

אז שימו את הטלפון בצד והתרכזו בשיחה עם הדייט שלכם. זה יהיה הרבה יותר מעניין מכל מיני ההודעות בקבוצות הוואצאפ שלכם, זה בטוח.

 

הרגעו

נכון, קל להגיד, קשה לעשות. אם אתם ממש נלחצים לפני דייט, פשוט נסו לרוקן את המחשבות שלכם לפני שאתם יוצאים ועשו תרגילי נשימות.

אפשר לשאוף אוויר ל-5 שניות, לשמור אותו בפנים לעוד 5 ולנשוף במשך 5 שניות נוספות. חזרו על התרגיל 3 פעמים, זה מרגיע. עכשיו אתם מוכנים לצאת לפגוש את הדייט שלכם.

 

דמיינו שמדובר בשיחה עם ידיד

במהלך שיחה בדייט חושבים לפעמים יותר מדי מה להגיד הלאה בגלל חשש משתיקות מביכות, אבל אין באמת סיבה. אפשר במקום זה ליהנות מהשיחה. בכל זאת, אתם מכירים בן-אדן חדש וזה יכול להיות מאד מסקרן.

דמיינו שאתם מדברים עם ידיד טוב איתו אתם מרגישים ממש בנוח ולא חוששים שישפוט אתכם. השיחה תהפוך להרבה יותר קלילה ונעימה.

 

אל תשתו יותר מדי

לשתות אלכוהול בדייט זה משחרר, מקליל ומשרה אווירה נעימה. אבל אם שותים בירה אחת מיותרת או מגזימים עם השוטים, המצב יכול להיות מאד לא נעים.

צריך סוג של שליטה בדייט, אתם עדיין רוצים להיות בסיטואציה ולהכיר את הבן אדם שאיתכם. הבעיה היא שהרבה אנשים שותים יותר כשהם לחוצים. אז דבר ראשון, שתו לאט. דבר שני, דעו מראש מה הכי הרבה שאתם יכולים לשתות ואל תעברו את הסף שהצבתם לעצמכם. דבר שלישי, תאכלו לפני וגם תוך כדי.

 

עזבו את כל החוקים של "מי שולח הודעה קודם"

אם היה לכם ערב מהנה, תרגישו בנוח לשלוח הודעה שכתוב בה שהיה לכם כיף. עזבו את כל החוקים האלה של לסנן ולא לענות ישר להודעות. במשחקים תמיד יהיה מישהו שיפסיד בסוף.

בקיצור, אין שום דבר מפחיד בלהגיד למישהו או מישהי שמחבבים אותם, להיפך.

 

תתעניינו באמת

נסו להכיר באמת את הבן-אדם שיושב איתכם בדייט. להכיר בן אדם חדש זה תמיד מעניין. איך הוא חושב, איך הוא מתקשר ואיך הדינמיקה ביניכם עובדת.

שאלו שאלות שמעניינות אתכם. ככה תוכלו למצוא מכנה משותף ולפתח את השיחה ביניכם למקומות אחרים.

 

אל תמהרו למיטה

בדייט ראשון לא מומלץ לקפוץ ישר למיטה. עדיף להשאיר קצת סקרנות וליצור ציפייה. ככה הפעם הראשונה שלכם ביחד תהיה הרבה יותר מהנה.

כמו כן, חכו עם הליכה משותפת אל חנות סקס. זה מתאים רק לאחר זמן מה שאתם ביחד. לא קונים אביזרים למבוגרים למישהי שרק הכרתם.

 

שהשיחה לא תתרכז רק בצד אחד

ספרו על עצמכם, מה אתם אוהבים ומה לא, אבל אל תהפכו את כל הדייט לשיחה שלמה עליכם. התעניינו גם בדייט שלכם.

מצד שני, גם אל תשאלו רק את הצד השני שאלות מבלי לחשוף דבר על עצמכם. הסוד, כמו ברוב הדברים בחיים, נמצא באיזון.

דייט ראשון בשלום

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: