מבזקים

כל שירותי התקשורת של סלקום

תוכן עניינים

מוכנים לצאת יחדיו למסע בזמן? מצוין, הישענו חזק. השנה היא 1994 ובזירת התקשורת הסלולרית הישראלית שולטת "פלאפון", חברת התקשורת הראשונה מסוגה בארץ הקודש. ובדיוק בשנה הזו מתרחשת תפנית בדמותה של חברת תקשורת חדשה ונמרצת שמשנה את פני המפה.

 

סלקום – Cellcom, השם הנבחר והמחייב, הינו הקיצור של Cellular communication. מפעילת הסלולר השני בישראל זכתה במכרז ממשלתי הודות להתחייבותה לספק מחיר נמוך לצרכן למשך 5 שנים. וכך, בהשוואה לחברת פלאפון, שיצרה תדמית אליטיסטית בשל תעריפיה הגבוהים בזמנו, סלקום פנתה לציבור הרחב והציעה תעריפים נמוכים באופן משמעותי לרכישה ושימוש במכשיריה.

בראשית דרכה, נאלצה סלקום להתמודד עם תקלות כיסויי הרשת. תחילה, המנויים נאלצו להתמודד עם כיסוי רשת מספק רק למנויי המרכז ובהמשך עם תקלות וניתוקים שונים. הסתבר כי הבעיה הייתה טמונה במכשירי מוטורולה הנפוצים לעת ההיא. במבצע תושייתי רחב-היקף, סלקום שכרה אולם ספורט שלם, וכן גייסה 500 סטודנטים לתפעול מערך פעילות התקנת התוכנה החדשה. המנויים אשר אחזו במכשירי מוטורולה בעייתיים (כ-75% מלקוחות החברה) התבקשו להגיע אל האולם יחד עם המכשיר, במטרה לבצע בו את עדכון התוכנה הדרוש. לאחר מכן, סלקום עברה לספק מכשירי נוקיה וסוני-אריקסון וכן שדרגה את הטכנולוגיה הסלולרית תדירות וכך המשבר נפתר כלא היה.

בשנת 2010 התרחשה תקלת רשת שהובילה לניתוקם של כשליש מלקוחותיה של החברה למשך פרק זמן של כ-12 שעות. גם במקרה זה סלקום הצליחה להתמודד עם התקלה באופן ראוי. בתום תקלת התקשורת, ההנהלה הכריזה על פיצויים והחזרים כספיים ללקוחותיה וכן גיבשה נהלים בהתמודדות עם מקרי תקלות חמורות.

גולשים קדימה בזמן

כיום, סלקום היא תאגיד תקשורת ישראלי ונחשבת לאחת מחברות התקשורת הסלולרית הגדולות והמובילות ביותר בישראל. סלקום חולשת בהצלחה על תחום התקשורת באופן נרחב ומקיף ומציעה חבילות ומבצעים למצטרפים חדשים במגוון שירותים כגון: שירותי טלוויזיה, אינטרנט וכמובן גם שירותי סלולר. בשנת 2011, סלקום קנתה את חברת נטוויז'ן 013, ספקית שירותי האינטרנט הראשונה בארץ ללקוחות הביתיים, ומוזגה לתוכה.

אינטרנט

זירת התקשורת בארץ חוותה תהפוכות רבות כתוצאה מרפורמות. בשנת 2015 הכריז משרד התקשורת על רפורמה בשוק הסיטונאי במטרה להנגיש את מחירי חבילות האינטרנט ללקוחות הרבים. עד אותה הרפורמה המדוברת, הלקוח הישראלי הממוצע נאלץ לשלם לחוד בעבור ספק האינטרנט ותשתית האינטרנט. כך, ספקיות ומפעילות האינטרנט התחרו זו בזו כדי לספק לצרכנים את המחירים הידידותיים ביותר. חבילות האינטרנט של סלקום, המופעלות בידי נטוויז'ן, מציעות לצרכן שירותים בהנחות של עשרות אחוזים. התשלום אינו מפוצל לשתי חשבוניות שונות משני ספקים שונים, אלא כיום ניתן לשלם בחשבונית אחת לסלקום עבור שירות אינטרנט מלא (תשתית וספק).

מלבד חבילת WI-FI מהירה ותומכת, סלקום מציעה שירותי אינטרנט נוספים שמטרתן לספק שירותי אינטרנט משלימים ומלאים. תוכנות אנטי וירוס ואבטחה, תיבות דואר אלקטרוני ושירותי גיבוי בענן. אך אין ספק כי השירות המהפכני המוביל הוא סופר פייבר. מדובר בשירות המציע לצרכנים חבילות אינטרנט ביתי במהירות הנעה בין 500 מ"ב לעד 1000 מ"ב. תיפרדו לשלום (ולא להתראות) ממהירות גלישה, הורדה והעלאה איטית, המתחלקת בין כלל הצרכנים בבית. חווית הגלישה תסופק לכל הצרכנים מצפון ועד דרום הארץ שייהנו ממהירות העלאה גבוהה פי 10, גלישה במהירות גבוהה שתאפשר צפייה גם בתוכן ברמת איכות של 4K.

טלוויזיה

בשנת 2014 סלקום נכנסה לשוק הטלוויזיה והשיקה את סלקום TV. הממיר הדיגיטלי הייעודי מספק תכני שירות פופולאריים וייעודיים – החל מחבילות סרטים, סדרות ותכניות טלוויזיה וכן משירות המאפשר צפייה חוזרת והקלטה אוטומטית.

אחת מאפשרויות הצפייה המדליקות הן התממשקות בין מכשיר הנייד לטלוויזיה. כך, ניתן להמשיך ולצפות בתכני הטלוויזיה באמצעות אפליקציית סלקום במכשיר הנייד וכן ניתן לצפות בתכני אינטרנט מובילים (דוגמת YOUTUBE) ממכשיר הטלוויזיה.

סלולר

רפורמת הסלולר שהתרחשה בשנת 2012 שינתה את פני המפה הסלולרית ואנחנו, הצרכנים, הם המרוויחים האמתיים. הסטנדרט הוא חבילות לא מוגבלות במחירים נמוכים והאפשרות להתנייד מחברה לחברה. מלבד חבילות סלולר מצוינות, סלקום מציעה מגוון מכשירים מובילים ומתקדמים. גם כאן נמצא מכשירי דור 4, טאבלטים ואביזרים מדליקים.

סלקום טריפל וקווטארו

גולת הכותרת למעשה הן חבילות תקשורת משולבות המאפשרות לצרכן לצרוך את כלל שירותיו ממקור אחד במחירים אטרקטיביים. כך הצרכן יכול ליהנות מחבילת תקשורת משולשת או מרובעת הכוללת שירותי סלולר, טלפון ביתי, אינטרנט וטלוויזיה. כך נראה עידן טכנולוגי מודרני רווי בשינויים ואנחנו בהחלט סקרנים לדעת מה צפוי להוליד יום המחר.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: