מבזקים

יום העב"מים הבינלאומי: האמת יוצאת לאור

תוכן עניינים

בתאריך 2.7.18 חוגגים ברחבי העולם את יום העב"מים הבין לאומי. תאריך זה לא נבחר באופן אקראי, והסיבה לכך היא קירבה לתאריך בו אירע אירוע העב"מים המתוקשר ביותר בהיסטוריה המודרנית

דוד רונן י"ט בתמוז תשע"ח | 2 ביולי 2018 | מערכת ישראל ניוז

ביולי 1947 התרסק בשטחה של חווה חקלאית ובסמוך לבסיס סודי ביותר של חיל האויר האמריקאי עצם משונה ובסמוך לו, נמצאו כמה גופות של יצורים לא אנושיים.

תחילה פירסם חיל האויר האמריקאי כי ברוזוול התרסק כלי טייס חוצני וכי שבריו מוחזקים בידי אנשי הצבא. כך היתה לשון ההודעה הרישמית. לא חלפו שעות אחדות, והפנטגון הוציא הודעה חדשה לפיה מה שנמצא הם שבריו של כדור פורח.
וכך, אחת לכמה שנים שונתה הגרסה הרשמית, מה שלא הוסיף אמינות יתר לתגובות הממשל.
לפני שנים מספר הודיע ה FBI כי מסמכי החקירה והחומרים הפיזיים שנמצאו בשדה "הלכו לאיבוד"… השנה הזאת, שנת 2018, היא שנת מפנה חשובה מאוד עבור חוקרי הנושא המדהים ויוצא הדופן הזה. לראשונה מזה שבעים שנה, יצא הפנטגון בהודעה רשמית המאשרת כי עשרות שנים פעלה וועדת חקירה מיוחדת במסגרת ממשלתית אשר בה נחקרו אירועי עב"מים וחוצנים במימון של עשרות מיליוני דולרים. למרבה ההפתעה, הגדיל הפנטגון לעשות, ואישר גם פירסום קטעי ווידאו מצולמים בזמן אמת של טייסי קרב אמריקנים המנסים לעקוב אחרי טיסה של עצמים בלתי מזוהים הנראים על מסכי המכ"ם של המטוסים.
לא חלף זמן רב, והנה יצא גורם רשמי בחיל הים האמריקאי ומסר כי אנשיו חזו, באור יום, בעצמים גדולים, לעיתים אף בגודל של מגרש כדורגל, הבוקעים במהירות עצומה ממעמקי הים וטסים לשמיים ואז, שוב, חודרים לים וטסים למעלה וחוזר חלילה… גם הודעה זאת לוותה בצילומים מרתקים.
לפני שבועות אחדים יצאה סוכנות החלל האמריקאית, נאס"א, בהודעה מרעישה כי על אדמת המאדים וכן על אדמתו של אחד מירחיו של צדק, נמצאו מולקולות סדורות של גז מתאן וחמצן, דבר המעיד כי או שפעם התקיימו במקום חיים, או שעדיין קיימים שם, אולי מתחת לפני השטח, חיים… והנה, בשבוע שעבר, הכריז נשיא ארצות הברית, מר דונאלד טראמפ, על החלטתו להקים חייל נוסף בצבא ארצות הברית, חיל החלל.
האם קיים קשר בין ההודעה הזאת לבין החשיפות האחרות? האם הולך ומתקרב היום לחשיפה הגדולה כי אנחנו לא לבד?
נמתין בסבלנות ליום הגדול הזה, לטוב או לרע. בכל מקרה, והיה ואקבל עדכונים נוספים בנושא, אתם, קוראינו הנאמנים, תהיו הראשונים לדעת.
הכותב הינו עיתונאי בישראל ניוז ודובר העמותה הישראלית לחקר עב"מים וחיים חוץ ארציים
האמת היא שם בחוץ
האמת היא שם בחוץ
אובייקט זוהר בשמי רוסיה
אובייקט זוהר בשמי רוסיה
עב"מ בסקוטלנד בשנת 1947
עב"מ בסקוטלנד בשנת 1947
צומת המערה באורגון
צומת המערה באורגון
עב"מ במדבר קליפורניה
עב"מ במדבר קליפורניה
עב"מ בגרמניה 1974
עב"מ בגרמניה 1974
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: