מבזקים

צה"ל תקף הלילה יעדי טרור של חמאס ברצועה בעקבות ירי רקטות לישובי העוטף

תוכן עניינים

במהלך הלילה עשרות אזעקות ביישובי המועצה האזורית אשכול. עד כה זוהו 13 נפילות במרחב המועצה, 3 נפילות בתוך יישובים. אין נפגעים, אך יש נזק באחד הישובים למבנים ומכוניות

רות קרייתי | ז' בתמוז תשע"ח | 20 ביוני 2018 | מערכת ישראל ניוז

לילה לא שקט עבר על ישובי אשכול בעקבות שיגור של 30 רקטות מרצועת עזה, לעוטף. בתגובה, צה"ל תקף בשלוש תקיפות לאורך רצועת עזה באמצעות מטוסי קרב 11 יעדי טרור בארבעה מתחמים צבאיים של ארגון הטרור חמאס, ביניהם גם מתחם אימונים תת קרקעי. חיל האוויר תקף באמצעות מטוסי קרב כ- 25 יעדי טרור בשטח רצועת עזה בתגובה לירי תלול המסלול שבוצע במהלך הלילה מרצועת עזה לשטח הארץ.

מדובר צה"ל נמסר: "ארגון הטרור חמאס הוביל הלילה מתקפת רקטות חמורה לעבר עורף ישראל ומוביל את רצועת עזה ותושביה להתדרדרות והסלמה. חמאס אחראי לכל הנעשה ברצועת עזה והוא שיישא בהשלכות לפעולות הטרור כנגד אזרחי ישראל. צה"ל ערוך ונחוש לממש את משימת ההגנה על אזרחי ישראל ויגביר פעילותו על פי הצורך והערכת המצב".

ממועצה אזורית אשכול נמסר כי הלימודים בכל מוסדות החינוך מתקיימים כסדרם. רכזי הבטחון היישובים ליוו את הסעות התלמידים לבתי הספר. יום הלימודים יותאם לאירועי הלילה. צוותי החינוך ישוחחו עם הילדים וינסו לאתר קשיים.

 

צילום מרשת בעזה
צילום מרשת בעזה
צילום מרשת בעזה
צילום מרשת בעזה
צילום מרשת בעזה
צילום מרשת בעזה

 

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: