מבזקים

משלחת מכובדים מאפריקה הגיעה לפגישה עם רב העיר של אשדוד

תוכן עניינים

משלחת מכובדת מאפריקה הגיע לביתו של רב העיר אשדוד, הרה"ג הרב חיים שמעון פינטו שליט"א

בן ציון עטיה | ה בתמוז תשע"ח | 18 ביוני 2018 | מערכת ישראל ניוז

משלחת מאפריקה ביקשה מהרב פינטו ומרעייתו הרבנית זהרי תליט"א, להגיע לבקר במדינתם, כדי שיהיו אורחי כבוד של נשיא המדינה. הרב פינטו הודה להם על ההזמנה הלבבית.

מדובר במשלחת רמת דרג ממדינת גבון האפריקאית, שכללה אנשי ממשל בכירים, אנשי עסקים ודמויות בכירות מגבון, הגיעו במיוחד כדי לקבל את ברכתו של המרא דאתרא פינטו, וכן כדי לדון באפשרות לשפר ולקדם את היחסים בין שתי המדינות. הביקור תואם באמצעות כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א, ראש מוסדות שובה ישראל העולמי.

לא כל יום מגיעה לאשדוד משלחת חשובה ומשפיעה מאחת ממדינות אפריקה. כך היה בימים האחרונים כאשר משלחת רמת דרג מגבון, הגיעה לביתו של רב העיר אשדוד וקרית מלאכי, הרב חיים שמעון פינטו שליטא. מדובר בביקור שתואם באמצעות כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א, ראש מוסדות "שובה ישראל" בארץ ובעולם שביקש מאביו למצוא זמן פנוי כדי לכבד את המשלחת החשובה.

זו לא פעם ראשונה כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו מקדם ביקור של משלחות רמות דרג מרחבי העולם, ובכך מסייע בקשרים הבינלאומיים של ישראל, מול מדינות שונות למען העם היושב בציון ובעולם היהודי ברחבי העולם.

האורחים התקבלו בכבוד בבית משפחת פינטו באשדוד ואף זכו לקבל ברכות מהרב פינטו. מעבר לכך, הרב שמע מילים חמות על ישראל מצד האורחים מגבון, וקיימת אפשרות לקדם יותר את היחסים בין המדינות. המשלחת, שכללה אנשי ממשל בכירים, אנשי עסקים ודמויות בכירות מגבון, ביקשה מהרב פינטו ומרעייתו הרבנית זהרי תליט"א, להגיע לבקר במדינתם, והם יהיו אורחי כבוד של נשיא המדינה. הרב פינטו הודה להם על ההזמנה הלבבית.

 

הרב 1 הרב 2 הרב 3 הרב 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: