מבזקים

פנסיון ביתי לכלבים מאפשר לך לטוס בראש שקט

תוכן עניינים

ישראלים אוהבים חיות מחמד, ובעיקר כלבים מכל הסוגים והגזעים. למעלה מחצי מיליון כלבים רשומים במאגר הארצי לרישום כלבים המנוהל על ידי משרד החקלאות, ומדי שנה צעירים, מבוגרים ומשפחות עם ילדים מאמצים כלבים, וזוכים לחבר מדהים המלווה אותם תקופה ארוכה. עם זאת, נשאלת השאלה מה עושים עם הכלב כאשר יוצאים למילואים, טסים לכמה ימים לחו"ל, יוצאים לנופש באילת וכדומה.

דואגים לכלב לפני הטיסה והצ'ק אין בנתב"ג

מדי שנה, בעונת הקיץ ובחגי תשרי, כלבים רבים ננטשים מאחר והבעלים שלהם החליט לטוס לחו"ל או לצאת לחופשה ארוכה בארץ. יש המנסים למצוא בית חדש לחיית המחמד, אחרים פשוט נוטשים את הכלב ברחוב, ליד צער בעלי חיים או בים. זהו מחזה עצוב ובעיה מוכרת לרשויות ולעמותות המטפלות בבעלי חיים. לכן, כדאי לדעת כי יש מגוון פתרונות מהם ניתן לבחור וכפי שלא נוטשים ילד מאחור, אין לנהוג כך בכלב הנחשב בצדק לחבר הטוב ביותר של האדם.

ראוי לציין כי מחיר פנסיון לכלבים אינו מהווה הוצאה גבוהה וכל אחד המתכנן חופשה בחו"ל, יכול לעמוד בהוצאה זו. אמנם, יש גם פתרונות זולים יותר כמו פנסיון בסיסי בו מותקנות מכלאות לכלבים, וכל כלב זוכה למחסה, אוכל ומים, במחיר נמוך. עם זאת, מי שמגדל כלבים יודע כי הכלב זקוק להרבה יותר ממחסה בסיסי וקערת אוכל, הוא זקוק גם לחום, לטיפול מסור, לטיולים ממושכים ולתנאים להם הוא רגיל.

לכן, הפתרון המומלץ ביותר הוא פנסיון ביתי לכלבים, שירות זה נקרא דוג סיטינג, השירות כולל שהייה בביתו של הדוג סיטר, טיולים לפחות שלוש פעמים ביום, אוכל איכותי, מים טריים, תשומת לב ודאגה מכל הלב. דוג סיטר הוא אדם מנוסה שמגדל כלבים ויודע כיצד לטפל בהם נכון ולדאוג לכל צורכיהם. הוא קשוב גם לדרישות הבעלים ובכל מקרה של בעיה עם הכלב, למשל מחלה, הוא דואג לטיפול בזמן על ידי אנשי מקצוע יעילים.

מבלים בחופשה בזמן שהכלב עושה חיים

חובבי הכלבים חוששים להשאיר את הכלב אצל אדם לא מוכר, ורבים מעדיפים לוותר על טיסה או חופשה מתוך דאגה כנה לכלב שלהם. לכן, במקום לחפש פתרונות זולים כדאי לדעת כי מחיר פנסיון לכלבים אינו מהווה הוצאה כבדה, וכך אפשר לטוס בראש שקט וללא דאגה, ובזמן שמבלים ונופשים, גם הכלב יוצא לחופשה וזוכה לבילויים, לליטופים ולכל מה שהוא צריך.

ישנה אפשרות נוספת והיא פנסיון ביתי בבית הלקוח, כלומר הדוג סיטר נשאר בבית הלקוח עם הכלב ודואג לכל צרכיו, לאוכל, למים, לטיולים, לליטופים ולמשחקים. מחיר פנסיון לכלבים בבית הלקוח יקר יותר, אך כך הכלב נשאר בבית שלו ובסביבה המוכרת לו, וזו אופציה מצוינת לכלב ולבעליו, כאשר גם המחיר סביר לא צריך להוות שיקול מרכזי לבחירת פתרון לכלב בזמן החופשה.

dogs_in_israel

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: