מבזקים

צירוף של יום שני ח' באייר הוא יום קדוש ונאור ואדיר במאוד מאוד

תוכן עניינים

בביתו של החסיד האהוב יעקב פרץ, אשר נמצא ברובע קווינס ניו יורק, נערך שיעור במעמדו הרם של כ"ק האדמו"ר הרב יאשיהו יוסף פינטו שליט"א

בן ציון עטיה | ח' באייר תשע"ח | 23 באפריל 2018 | מערת ישראל ניוז

בשיעור שררה שמחה גדולה בין עשרות הנוכחים הנרגשים, בעודם שרים בחברת כ"ק האדמו"ר שירים סביב לשולחן מלא כל טוב ושומעים מפיו הקדוש דברי תורה מתוקים מדבש ונופת צופים ויקרים מפז ומפנינים.

בין הדברים, דרש כ"ק האדמו"ר מתוך ספרו "דורש טוב לעמו" בשבחו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי, אשר יום ההילולא שלו עתיד להתרחש בעוד תשעה ימים ברוב שמחה והדרת קודש במוקדים שונים בארץ ובעולם.

בנוסף, הביא כ"ק האדמו"ר בשיעור מדברי הקודש של רבנו אליהו מני זצוק"ל, מורו ורבו של קדוש ישראל רבנו יוסף חיים הבן איש חי זצוק"ל וזלש״ק:

״ודע לך שאם ארע חודש אייר או אלול או טבת אחד מהשלוש אלו, שיום ח׳ שמיני בחודש הוא ביום ב׳ בשבוע, אותו יום ב׳ דווקא הוא יום קדוש ונאור ואדיר במאוד מאוד, וצריך לנהוג בו קדושה יתירה על אחת כמה וכמה ומה גם בלימוד כי יום זה יכול למשוך להשפיע עליו נשמה עולמית כי קדוש הוא. ומה גם ליודע להפשיט הנשמה ולדבר עמה יום זה מוכן לזה לעשותו בנקל, וכ״ש שלא ישים לדרך פעמיו ביום הנז׳ מחלליה מות ימות ב״מ ובו״מ ושומר פתאים ה׳ ע״כ״.

ולכן, לבקשת כ"ק האדמו"ר, נשתדל בקהילתנו הקדושה ״שובה ישראל״ להתחזק ביום זה ביותר בתורה ובעבודה וביראת שמים.

 

מכתב

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: