מבזקים

השר גלנט לראשי מועצת יש"ע: "לשמור על יהודה שומרון ובקעת הירדן בשליטה מלאה"

תוכן עניינים

ראשי מועצת יש"ע נפגשו עם השר יואב גלנט לסיכום פעילות משרד השיכון בהתיישבות ולהרמת כוסית לקראת חג הפסח. הפגישה נערכה בפארק שמיר במעלה אדומים, בהשתתפות ראשי רשויות והנהלת מועצת יש"ע

שלום שי גיחז | ד' בניסן תשע"ח | 20 במרץ 2018 | מערכת ישראל ניוז

ראש עיריית מעלה אדומים בני כשריאל בירך את השר ואמר: "יואב מכיר את ההתיישבות ותומך גדול שלנו. הוא נמצא כאן הרבה בביקורי עבודה, תמיד זמין לפניות ומקדם את האזור בראיה אסטרטגית נכונה למען עתיד המדינה".

יו"ר מועצת יש"ע חננאל דורני אמר למשתתפים: "השר גלנט מוביל את משרד השיכון למטרות ויעדים חשובים לפיתוח של מדינת ישראל. אזור יהודה שומרון ובקעת הירדן מהווה מרחב מתאים לבניה מסיבית ולפיזור אוכלוסיית המדינה, כך גם ירדו מחירי הדיור במרכז הארץ".

דורני פנה לשר ואמר: "אתה מקדם כאן תנופת תכנון ובנייה, וזה פועל לטובת מדינת ישראל. הדגש שלך על פיתוח בקעת הירדן הוא חשוב ונכון לעתיד האזור. אני רוצה להודות לך על תמיכה עקבית בהתיישבות, גם באידיאל אך גם במעשים".

שר הבינוי והשיכון, אלוף (מיל') יואב גלנט הציג בפני ראשי המועצות את פעילות משרד הבינוי והשיכון בשנים האחרונות ואמר: "משרד הבינוי והשיכון בראשותי השקיע פי שניים תקציבים מהממשלה הקודמת בתכנון ופיתוח ביהודה ושומרון. אנחנו במשרד הבינוי והשיכון ממשיכים ומקדמים את התכניות המאושרות במלוא המרץ".

כמו כן, התייחס השר גלנט לפיתוח בקעת הירדן ולחשיבות הביטחונית הכוללת של מרחב יהודה שומרון ובקעת הירדן ואמר: ״מבחינה אסטרטגית בקעת הירדן היא מרחב האבטחה המזרחי של מדינת ישראל, אזור גב ההר הוא מרחב האחזקה, והמשולש ירושלים-אשדוד-חדרה וגוש דן הנכלל בתוכו הוא מרחב החיים החיוני שבו חיים למעלה מ-5 מיליון ישראלים. שטחי יהודה ושומרון אינם נכס סחיר בראיה הביטחונית והם עתידים לשרת את בטחון המדינה אל מול איומים ממזרח אשר חלקם צפויים וחלקם בלתי ידועים. עלינו להמשיך לשמור על יהודה השומרון ובקעת הירדן בשליטה מלאה ולחזק את ההתיישבות בחבלי ארץ אלו".

צילום: מירי צחי
צילום: מירי צחי
צילום: מירי צחי
צילום: מירי צחי
צילום: מירי צחי
צילום: מירי צחי
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: