מבזקים

ראש עיריית טבריה יוסי בן דוד הותקף ו- 2 בקבוקי תבערה הושלכו לעבר בניין העירייה

תוכן עניינים

ראש עיריית טבריה יוסי בן דוד הותקף הלילה בידי תושב העיר ואושפז להשגחה. מסע ההרס לא הסתיים בתקיפתו, כאשר 2 בקבוקי תבערה נזרקו לעבר בניין העירייה בניסיון להצית את המקום

רות קרייתי | ב' בניסן תשע"ח | 18 במרץ 2018 | מערכת ישראל ניוז

במהלך אזכרה בטבריה שהתקיים צאת השבת, ובנוכחות מאות אנשים התנפל לעברו של ראש העיר טבריה יוסי בן דוד, תושב העיר ופגע באמצעות בקבוק וזאת בהמשך להסתה ברשת שמתנהלת נגדו מידי יום ביומו. ראש העיר פונה לבית החולים שם הוא עובר בדיקות ונשאר להשגחה.

מסע ההתנכלות לראש העיר טבריה, יוסי בן דוד לא הסתיים בתקיפתו, כאשר מאוחר יותר נזרקו 2 בקבוקי תבערה לעבר דלת העירייה בניסיון להצית את המקום. כמו כן הוצת רכבו וחנות כלי כתיבה של קבלן הניקיון. ראש העיר יוסי בן דוד מאובטח כעת בבית חולים. המשטרה ניהלה מצוד אחר החשוד, בן 57 תושב טבריה המוכר למשטרה ושנתפס.

מהמשטרה נמסר: "שוטרי משטרת ישראל יחד עם כבאות והצלה הוזנקו למקום. השוטרים אספו ממצאים ופתחו בחקירה ממנה עולה כי ככל הנראה מדובר בהצתה. הרכב ובית העסק שייכים לאותה משפחה. החשוד בן 58 תושב העיר טבריה נעצר בגין חשד לתקיפת ראש העיר ונבדק גם החשד כי הוא האחראי לכל ההצתות שבוצעו לפנות בוקר בעיר".

מעיריית טבריה נמסר: "העירייה מוקיעה ומגנה בתוקף ובשאט נפש את האלימות הקשה שננקטה כנגד ראש העיר טבריה מר יוסי בן דוד, עת הותקף הערב פיזית ע״י אחד מתושבי העיר בעיצומה של אזכרה שנערכה במוצ״ש בעיר טבריה. אין ספק שאלימות קשה זו הינה פרי ביאושים של ההסתה המתמשכת ברשתות החברתיות, הסתה שיוצרת לצערנו תשתית נרחבת וכר לאלימות מתמשכת הן בפן המילולי והן בפן הפיזי כנגד ראש העיר. למקום הגיעה ניידת משטרה, ראש העיר פונה לקבלת טיפול רפואי וכנגד התוקף תוגש תלונה בגין תקיפה ואלימות".

 

ראש עיריית טבריה יוסי בן דוד
ראש עיריית טבריה יוסי בן דוד
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: