מבזקים

סינרג'י בחרה בעיר כפר יונה להשקת מהפכת הערים הירוקות בישראל

תוכן עניינים

חברת סינרג'י תפתח בחודש מרץ מרכז מבקרים בעיר ותושבי כפר יונה והסביבה יוכלו להתקין מערכות סולאריות על הגג בתנאים המשתלמים ביותר

שלוםשי גיחז | כ"ה באדר תשע"ח | 12 במרץ 2018 | מערכת ישראל ניוז

"בנינו מערך שנותן שקט נפשי לצרכן הביתי". באמירה הזו חנך אביעד מור המנכ"ל את פתיחת פעילות חברת סינרג'י המתקינה מערכות ביתיות לייצור חשמל באנרגיה סולארית, בכפר יונה והסביבה. "מודל הערים הסולאריות" של סינרג'י מייצר מודעות לסביבה ירוקה

חברת סינרג'י חתומה על פיתוח אסטרטגיית "ערים סולאריות" הממקדת את נושא ההסברה, השיווק והתקנת המערכות תוך התמקדות בערים וישובים ספציפיים בכל פעם. בכל שלושה חודשים בוחרת S'ENERGY  עיר אחרת וממקדת את השיווק, המכירה והביצוע לקהילת התושבים המקומית.  במודל העבודה המוניציפלי של סינרג'י נחסכים משאבים רבים והחיסכון בהוצאות מועבר לטובת הצרכן שיתחיל לחסוך בהוצאות החשמל באופן מידי.

כאמור העיר הראשונה שנבחרה לתחילת העבודה היא כפר יונה. "נהפוך את כפר יונה לעיר הירוקה הראשונה בישראל, ואחריה נעבור עיר עיר עד שכל ערי ישראל ייצרו חשמל ירוק באנרגיה סולארית", אמר מנכ"ל החברה אביעד מור.

מרכז המבקרים הסולארי הראשון בארץ – בכפר יונה
בימים אלו פתחה סינרג'י מרכז מבקרים בכפר יונה. במרכז המבקרים ניתן לקבל הסבר מפורט לגבי יתרונות המערכת, לצפות בסרטונים ולראות מודל של מערכת. בעזרת רחפן מיוחד מיפתה סינרג'י את גגות כפר יונה והסביבה ובמרכז המבקרים כל תושב יוכל לקבל ניתוח מדויק של כמה כסף הוא יכול לחסוך בחשבון החשמל. החישובים הם כה מדויקים, שגם ובמידה ויש עץ שבשעות מסוימות מטיל צל על הפאנל הסולארי המותקן על הגג, הנציגים במרכז המבקרים יכללו גורם זה בחישוב ויציגו ללקוח את תחשיב החיסכון המדויק ביותר.

שקט נפשי לצרכן – בעדיפות ראשונה
למקימי סינרג'י ברור שיצירת שקט נפשי לצרכן אינה מסתיימת בהוזלת עלות המערכת. לשם כך הקימה החברה "קואליציה" של חברות, המאפשרות לצרכן להתקין מערכת בביטחון מלא לרווח ללא סיכון כלל. אל סינרג'י הצטרפו פירמת רואי החשבון BDO זיו האפט, אשר אחראית על תחשיב החיסכון המותאם לכל צרכן, בנק הפועלים, הגוף הפיננסי המלווה שמאפשר את מסלולי מימון הטובים ביותר בתחום, וחברת אלקטרה, קבלן הביצוע וההקמה של המערכות שהנה מגופי הביצוע המנוסים והוותיקים בתחום.

 

צילום הדמיה מבט מעל. צילום: סינרג'י
צילום הדמיה מבט מעל. צילום: סינרג'י
צילום הדמיה מהצד. צילום: סינרג'י
צילום הדמיה מהצד. צילום: סינרג'י
אביעד מור. צילום: סינרג'י
מנכ"ל החברה אביעד מור. צילום: סינרג'י
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: