מבזקים

דוברת רשות ניירות ערך הודיעה על פרישתה

תוכן עניינים

שרונה מזליאן לוי, דוברת רשות ניירות ערך והממונה על החינוך הפיננסי, הודיעה היום על פרישתה, לאחר כ-6.5 שנים בתפקיד

ירון שמלצר | י"ח באדר תשע"ח | 5 במרץ 2018 | מערכת ישראל ניוז

בתפקידה כממונה על החינוך הפיננסי, הובילה שרונה מזליאן לוי את צירוף רשות ניירות ערך לוועדת החינוך הפיננסי למשקיעים בארגון רשויות ניירות ערך הבינ"ל IOSCO והייתה שותפה מרכזית בצוות ההיגוי של שבוע החינוך הפיננסי למשקיעים הבינ"ל הראשון בו לקחו חלק למעלה מ-80 מדינות ברחבי העולם.

עם ההודעה על פרישתה אמרה יו"ר הרשות, ענת גואטה: "בשם הרשות, אני מודה לשרונה על שנים נפלאות ומאתגרות. שרונה עשתה לרשות ולשוק ההון בישראל שירות ענק. בחוכמה, יצירתיות, אנושיות וכישרון רב היא ניהלה את מערך הדוברות של הרשות ופיתחה את תחום החינוך הפיננסי בישראל. אין ספק כי היא תחסר לנו ואני מאחלת לה הצלחה בדרכה החדשה והמאתגרת".

שרונה מזליאן לוי אמרה: "אני מודה על הזכות שניתנה לי לכהן בתפקיד זה, בשנים מאתגרות ומרתקות כל כך בשוק ההון הישראלי, לצד האנשים האיכותיים והמבריקים ביותר בשירות הציבורי, שחקני נשמה הפועלים מתוך תחושת שליחות עמוקה בהגנה על ציבור המשקיעים בישראל".

קודם לתפקיד זה כיהנה כיועצת התקשורת של שר האוצר, ד"ר יובל שטייניץ, ובעבר שרתה כקצינת דוברות בחטיבת דובר צה"ל.

מזליאן לוי בעלת תואר ראשון במדע המדינה ומזרח תיכון במסלול המחקרי למצטיינים, תואר שני בלימודי מזרח תיכון בהצטיינות, עם תיזה בנושא אינדוקטרינציה תקשורתית ככלי לביסוס המהפכה האסלאמית באיראן, כולם מאוניברסיטת תל אביב. כיום דוקטורנטית ללימודי איראן המהפכנית.

מזליאן לוי היא מרצה מן החוץ בבית הספר לממשל, דיפלומטיה ואסטרטגיה ובתוכנית לשיווק פוליטי במרכז הבינתחומי הרצליה, בתחום הדוברות והתקשורת הפוליטית, הכלכלית והדיפלומטית.

 

שרונה לוי
שרונה מזליאן לוי
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: