מבזקים

כיצד נבחר חברת הובלות טובה?

תוכן עניינים

קל לדעת מה מאפיין חברת הובלות טובה, אך איך מגיעים לחברה כזו זה כבר סיפור אחר.

מהי חברת הובלות טובה? חברת הובלות טובה היא חברה שתגיע בזמן ביום ההובלה, תעמיס את כל הציוד בזהירות ובמהירות על רכב ההובלות, תיסע לכתובת החדשה ושם תפרוק הכל בצורה מסודרת. ומעל הכל, חברת הובלות טובה היא חברה ישרה ואמינה, שתוכלו לסמוך עליה עם הציוד שלכם.

איך מוצאים חברת הובלות טובה?

כדי לבחור בחברת הובלות טובה, כדאי להיעזר בשלושת העצות הבאות:

  1. המלצות וחיפוש – כמו בכל תחום אחר, גם כאן אפשר להגיע לשם של חברת הובלות טובה באמצעות המלצות של מכרים. עם זאת, חשוב לזכור שייתכן ובמקרה של אותו מכר היה צורך בהובלה קצת שונה או שיש לו דרישות אחרות וגם לפעמים עובר זמן מאז שאותו מכר שכר את שירותי החברה עד היום, ואולי חלק מהדברים השתנו או שהחברה כבר אינה קיימת. דרך נוספת היא לחפש פרסום או אתר אינטרנט. אם אתם משתמשים באינטרנט תוכלו לחפש אתרים הממליצים ומדרגים את שירות חברות ההובלה השונות ואפשר גם להיכנס לאתרים של חברות ספציפיות ולהתרשם לבד.
  2. לשאול שאלות – גם אם זו הפעם הראשונה שאתם עוברים דירה, יש כמה שאלות שתוכלו לשאול שיעזרו לכם לסנן חברות הובלה לא איכותיות. אחת השאלות היא האם יש לחברה תעודת ביטוח בתוקף. שאלה נוספת היא האם החברה מצוידת גם להעברה של קומות גבוהות והאם יש בין אנשי הצוות נגר או איש מקצוע שיודע כיצד לפרק ארונות ולהרכיב אותם חזרה בצורה טובה. מלבד השאלות שלכם, ייתכן וגם לחברה יהיו שאלות משלה וזה סימן חיובי המעיד על מקצועיות וניסיון.
  3. סקר שוק והשוואה – אל תחפשו חברת הובלות שתיתן לכם את המחיר הנמוך ביותר. במקרם רבים זה מעיד על טיב השירות שתקבלו. מצד שני, אין סיבה לבחור בחברה הדורשת מחירים יקרים לא בצדק. הדרך הטובה ביותר להתנהל בנושא זה היא לבצע סקר שוק קצר. השוו בין שתיים שלוש חברות הובלה לפי מאפיינים כמו: מספר אנשי צוות, מחיר, זמינות, המלצות וכל פרט נוסף שחשוב לכם. רמת המקצועיות של החברה והדרך בה היא מתנהלת עם הלקוחות, היא אחד המרכיבים המשפיעים ביותר על הובלה מוצלחת או הובלה שתשאיר לכם טעם רע.

אל תסגרו עם חברת הובלות מתוך לחץ. הקדישו זמן, גם אם מדובר בזמן קצר, לבירור נקודות חשובות וביצוע סקר שוק, כדי שתוכלו לאתר חברת הובלות טובה.

חברת מובילים בישראל מבצעים הובלות דירות, הובלות משרדים והובלות קטנות משנת 1995 לפרטים נוספים והצעת מחיר חייגו 052-8449344.

Transport company

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: