מבזקים

ישיבה נוספת של האדמו"ר יאשיהו פינטו 'שובה ישראל' נפתחה בפריז

תוכן עניינים

ישיבה של 'שובה ישראל' חדשה ונוספת נפתחה השבוע בפריז שבצרפת בנשיאות כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א. זאת בנוסף לישיבות הפועלות בארץ ובעולם. תיעוד מיוחד

בן ציון עטיה | י"ב באדר תשע"ח | 27 פברואר 2018 | מערכת ישראל ניוז

ז'ה מה פל 'שובה ישראל'. שלום ובונז'ור לכל תושבי צרפת, ובפרט לתושבי פריז והסביבה אשר זכות גדולה נפלה בחלקם. אם עד עכשיו קראו לפריז "עיר האורות", הגיע הזמן שתצדיק את שמה, ובהתאם לכך ובהתרגשות עצומה אנו שמחים לבשר על פתיחתה של ישיבה חדשה, חלק מקהילת הקודש "שובה ישראל" העולמי בנשיאות כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א.

הישיבה החדשה מצטרפת לעשרות המוסדות הקדושים הפזורים מסביב לגלובוס ומפיצים את אור התורה בעולם.

בהתחלה הועברו מספר שיעורים בבתים בסביבה, אשר סחפו מאות מגיעים. השיעורים הועברו מפיו מפיץ המרגליות של כ"ק האדמו"ר הרב יאשיהו יוסף פינטו, אשר הקים לפני יותר משני עשורים את ישיבת 'שובה ישראל' הראשונה במסירות נפש עצומה, אשר נמשכת עד היום בהרחבה פעילות הישיבות, הפצת תורה, זיכוי הרבים ופעילויות רבות נוספות למען עם ישראל, אשר טובתו נמצאת באופן קבוע אל נגד עיניו.

אנו סמוכים ובטוחים שעוד נשמע על תלמידי חכמים עצומים שיצאו מהישיבה החדשה ומאחלים לתלמידים החדשים והרבנים הנכנסים לתפקידם המון בהצלחה, או לשפתם, בון שונס!

קהילת 'שובה ישראל' צרפת מתארגנת בימים אלו למשתה פורים גדול שיתקיים בע"ה בפריז ברוב עם הדרת מלך. ארבע מטוסים ימריאו מהארץ להצטרף למשתה, לקיים את ימי הפורים בצרפת במעמד כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א

 

הרב פינטו

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: