מבזקים

צבע אדום הופעל לאחר שחיל האוויר תקף ברצועת עזה בתגובה לתקרית בגדר

תוכן עניינים

‏כחצי שעה לאחר גלי תקיפות של מטוסי חיל האוויר ברחבי רצועת עזה הופעלה אזעקת צבע אדום בעוטף. מתאם הפעולות בשטחים אלוף מרדכי לתושבי עזה: "צה"ל יגיב בעוצמה". חמאס בתגובה: "לא נשב בחיבוק ידיים"

שי אלבז | ב' באדר תשע"ח | 17 בפברואר 2018 | מערכת ישראל ניוז

הפלסטינים מדווחים על מטוסים ישראליים שתוקפים בשעה זו (מוצ"ש) את עמדת ההתנגדות בשכונת זיתון דרומית מזרחית לעיר עזה. על פי אותם דיווחים, חמאס פינה קודם לכן מוצבים ועמדות ברצועת עזה מחשש לתגובה של צה"ל לפיצוץ המטען. עם זאת, מארגון הטרור נמסר: "ההתנגדות לא תשב בחיבוק ידיים לנוכח הפשיטות של האויב על אדמותינו".

מאותם דיווחים נודע על תקיפה של 4 טילים על האתר של תוניס מזרחית לעיר עזה וכמו כן הותקף מוצב אלירמוכ של חמאס מזרחית לסג'עיה. הג'יהאד האיסלאמי איים בעקבות התגובה הישראלית לפיצוץ המטען והודיע כי "הרובים של עזה מוכנים וזרועות בניה יפיצו זעם בפני המצור והתוקפנות. אדמת עזה אינה פיקניק או חווה חקלאית עבור ישראל".

ממשרד הבריאות בעזה דווח על מספר נפגעים, ביניהם פצועים באורח קשה בתקיפת מטוסים ישראליים בבסיס חמאס ממזרח לשכונת אל-זיתון. ס"ך התקיפות: 4 טילים נורו לעבר אתר חמאס תוניסיה מזרחית לסג'עיה. תקיפה של 3 טילים לעבר אדמות חקלאיות בשכונת זיתון (מזרח). תקיפה של 2 טילים לעבר אתר חמאס בירמוך (מזרח). 3 בתים של אזרחים נפגעו באחת התקיפות ותקיפת 2 בסיסים של חמאס. נגרם נזק.

כחצי שעה לאחר תקיפות צה"ל ברצועה, הופעל צבע אדום בעוטף. חטיבות נאסר צלאח א-דין וועדות ההתנגדות העממית, לקחו אחריות לירי.

 

תקיפות צה"ל ברצועה. צילום מסך
תקיפות צה"ל ברצועה. צילום מסך

 

 

 

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: