מבזקים

"כשאובמה אומר שהאסלאם דת של שלום הוא יוצר סביבה מושלמת לטרור"

תוכן עניינים

"העם היהודי יקר לליבי וכשני רואה מדינות נלחמות נגד היהודים זה פוגע בי". את המשפט הזה אמר מסעב חסן יוסף, "הנסיך הירוק", בכנס השנתי של הג'רוזלם פוסט שנערך בתאריך 30/5/16 בניו יורק.

מסעב חסן יוסף ח'ליל' בנו של השייח חסן יוסף ח'ליל ממנהיגי תנועת החמאס ביהודה ושומרון, מסוכני השב"כ החשובים ביותר בתולדות מדינת ישראל, מכונה 'הנסיך הירוק'. 'נסיך' על היותו בנו של בכיר חמאס, ו'ירוק' בשל צבע דגל החמאס. יוסף המיר את דתו לנצרות

בשנת 1996 נעצר על ידי צה"ל בחשד לאחזקת נשק, והוכנס לכלאל בישראל. במהלך שהותו בכלא הוצע לו לשמש כמשתף פעולה של השב"כ ביהודה ושומרון.

לאחר שחרורו מהכלא החל מסעב להתעניין בנצרות  ובעקבות חשיפתו לעקרונות האהבה והחמלה של הברית החדשה החל לסלוד מהאלימות והטרור ששררו סביבו. הוא שייך את האלימות לאסלאם ולשחיתות של אנשי החמאס. לדבריו, הוא התחיל לשנוא את חמאס היות שראה כיצד הוא מנצל את סבלם של אזרחים וילדים בשביל להשיג את מטרותיו. לראשונה נחשף לכך במסגרת הכלא, שם ראה כיצד פעילי החמאס מענים פעילים אחרים שטענו שהם משתפים פעולה עם ישראל. בעקבות כך החליט לשתף פעולה עם השב"כ, ממניעים אידיאולוגיים כדי לנסות למנוע הרג של חפים מפשע.

 

מאת: דוויד בונד

צילום: ג'רוזלם פוסט

%d7%94%d7%a0%d7%a1%d7%99%d7%9a-%d7%94%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a7

 

"כשאובמה עומד ואומר שהאסלאם היא דת של שלום, הוא יוצר את הסביבה המושלמת לטרור". לטובת מי שפספס את הנאום המאלף של "הנסיך הירוק", לפניכם הקטע המלא

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: