מבזקים

הילולא לבבא סאלי התקיימה בלאס וגאס ארה"ב

תוכן עניינים

הילולה רבת משתתפים התקיימה לכבוד הבבא סאלי זצוק"ל בקהילת שובה ישראל בלאס וגאס, בביתם של הרב מאיר שלום אוחנה ורעייתו

בן ציון עטיה | ז' בשבט תשע"ח | 23 בינואר 2018 | מערכת ישראל ניוז

מוסדות "שובה ישראל" לאס וגאס, בנשיאות כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א, בשליחותו המסורה של ראש הקהילה רבי מאיר שלום אוחנה שליט"א ערכו הילולה ברוב פאר והדר לכבוד הסבא קדישא הצדיק המלוב"ן ר' ישראל אבוחצירא, הבבא סאלי זיע"א.

האירוע המיוחד התקיים זו השנה הראשונה בביתו של ראש הקהילה נין לסידנא בבא סאלי זיע"א רבי מאיר שלום אוחנה שליט"א, באירוח מופתי ומכל הלב של הרב אוחנה והרבנית אשתו.

רבים השתתפו בהילולה, ברכו והתברכו והאזינו ברוב קשב לדברי התורה מפי הרב הגאון נין הצדיק רבי מאיר שלום אוחנה ראש הישיבה "שובה ישראל" לאס וגאס.

משתתפים רבים סיפרו כי ההילולה של סידנא בבא סאלי בלאס וגאס, בבית רב הישיבה מזכירה להם את ילדותם בביתו של הסבא שלהם, הרב אוחנה האהוב עליהם אהבה גדולה. הרב אוחנה אשר יחד עם אשתו הרבנית, זמינים להשגה בכל נושא.

אחת הנשים שהשתתפו בהילולא, אמרה: "באחד הימים בקשתי עזרה מהרבנית אוחנה שמיד התייצבה לצידי. קהילת שובה ישראל בלאס וגאס מחזיקה בלפיד המחנה הקדוש שמאיר לאלפי יהודים בלאס וגאס. אני, חברים וחברות נוספים מאד התחברנו לרבי מאיר אוחנה ולרבנית, שמדברים איתנו בענווה ונותנים הרגשה שהם חייבים. השניים הגיעו בשביל לסייע בכל ענין. בקצרה אני אומרת, שללא הגעתו של הרב מאיר ואשתו הרבנית לווגאס כדי להקים את ישיבת שובה ישראל בנשיאות כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א, לא היה נשאר אצלנו טיפה מהיהדות".

 

צילום: ישראל ניוז
צילום: ישראל ניוז

 

 

 

 

 

 

 

צילום: ישראל ניוז
צילום: ישראל ניוז

 

 

 

 

 

צילום: ישראל ניוז
צילום: ישראל ניוז

 

 

 

 

 

 

 

 

 

צילום: ישראל ניוז
צילום: ישראל ניוז
צילום: ישראל ניוז
צילום: ישראל ניוז

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: