מבזקים

אילתי החשוד בעוקץ והונאה של נהגי מוניות נעצר בירושלים

תוכן עניינים

אמש, נעצר במרכז העיר ירושלים גבר כבן 50 החשוד בעוקץ והונאה של נהגי מוניות והוא הובא לחקירה במחלק ההונאה ביחידה המרכזית בירושלים

יהודית רימון | כ"ד בטבת תשע"ח | 11 בינואר 2018 | מערכת ישראל ניוז

שיטה של הונאה ומרמה בסדר גודל חוצה מחוזות, נחשפה לחוקרים שפתחו בחקירת החשוד. עם התקדמות בחקירה, פעלו החוקרים מול תחנות משטרה נוספות ברחבי הארץ, וריכזו עשרות תלונות בהן מתואר דפוס פעולה דומה של החשוד.

מהחקירה עולה, כי על פי החשד, מזה מספר חודשים נהג החשוד לפעול בדפוס פעולה דומה. החשוד הזמין את שירותיהם של נהגי מוניות ברחבי הארץ, ועל פי החשד במהלך הנסיעה נהג להציג את עצמו כאיש עסקים ולגרום לנהגים להעביר לידיו כספים בשווי של אלפי שקלים עבור הצעות עסקיות שונות.

לאחר שהנהגים העבירו לידיו את הכסף, על פי החשד, מספר דקות אחר כך, החשוד היה 'נעלם' עם הכספים מבלי לקיים חלקו בעסקה ומבלי שיכלו להשיג אותו, או ליצור קשר עמו.

ארכיון דוברות המשטרה
ארכיון דוברות המשטרה

 

 

 

 

 

מיד עם קבלת הדיווח, פעלו השוטרים למעצרו של החשוד והעברתו לחקירה במחלק מחלק ההונאה. בחקירה, נחשפו החוקרים לדפוס פעולה שיטתי במהלכו על פי החשד, הגבר פעל בעורמה ובתחכום ו'הכניס' יד לכיסם וגנב את כספם.

ממשטרת ישראל נמסר: "המשטרה ממשיכה כל העת לפעול הן במישור הגלוי והן במישור הסמוי לאיתורם, מעצרם וחקירתם של עבריינים, שבעורמה עושקים וגונבים כספים של אזרחים תמימים. כנגדם תפעל המשטרה ביד קשה למיצוי מלוא הדין".

היום (ה) תבקש המשטרה להאריך את מעצרו של תושב דרום הארץ שנעצר אתמול ונחקר בחשד שבמשך חודשים 'עקץ' וגנב במרמה ובתחכום אלפי שקלים מנהגי מוניות ברחבי הארץ.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: