מבזקים

רגישות ומתח בראי הנומרולוגיה

תוכן עניינים

לחץ, רעד ברגלים, פרפרים בבטן וכסיסת ציפורניים. מה אומרת הנומרולוגיה על רגישות ומתח

חגית שרעבי | כ"ד בטבת תשע"ח | 11 בינואר 2018 | מערכת ישראל ניוז

רגישות ומתח, איך אפשר להתגבר על זה? כל אחד מאיתנו חווה אי פעם בחייו רגעים של מתח, חרדה, רעד ברגלים, דפיקות לב מהירות, לחץ, התקפי זעם ואי יכולת להתמודד עם הקשיים היום יומיים.

היום, ישנם אפשרויות רבות ומגוונות לטיפול במתח ובלחץ וישנם הרבה שיטות להתגבר על כך. חלק מאיתנו אוהבים שיחות מרגיעות,חלק מאיתנו אוהבים לחוש במגע מנחם, חלק אוהבים חיזוקים רוחניים וחלק מאיתנו יצאו לחופשה מרגיעה. כל אחד יתחבר לדבר שהכי הרבה מרגיע אותו.

גם לנומרולוגיה יש פתרון. אז מי הם המספרים הרגישים יותר? מי הם המתוחים יותר?

כדי לענות על השאלות האלו, אני מזכירה לכם שוב: מחברים את תאריך הלידה שלנו: את היום, החודש ושנת לידה ומצמצמים את זה לספרה אחת

מספר 1: אינם אוהבים שאומרים להם מה לעשות לכן יהיו מתוח, גאים ולא מתפשרים. המלצה: גלו גמישות כלפי הסובבים אתכם. עשו הפסקה לנשמה.

מספר 2: רגישים מאוד. נתונים למצבי רוח. מכילים ומטפלים באנשים אחרים לכן הם חייבים מסגרות מפרגנות ואוהבות.

מספר 3: גמישים ומתפשרים. קלילים ודינמיים. המלצה: שמרו על הקיים ותתמכו במי שזקוק לכם בסביבתכם.

מספר 4: לוקחים ללב. סובלים מכאבים בגוף שנובעים מביקורתיות יתר כלפי עצמכם וכלפי האחרים. המלצה: היו מודעים לחולשתכם כי לא תוכלו לשנות אנשים. תנסו להימנע מפגיעה רגשית.

מספר 5: אוהבים את המתח כדי לא להשתעמם. המלצה: מצאו את הדברים שיענינו אתכם, כדי שלא יגרמו לכם תשישות.

מספר 6: רגישים. לוקחים הכל על הכתפיים שלהם. המלצה: לעשות איזון של הגוף והנפש. לעשות משהו לנשמה ולא להיות מתקני עולם.

מספר 7: בורחים מהמציאות. יש בהם נטייה לטפל. נכנסים למצבי דכדוך וחרדה. המלצה: השתייכו למסגרת חזקה ותומכת והשיגו דברים ברי השגה.

מספר 8: דרמטים, לוקחים ללב, קשה להם לסלוח למי שפוגע בהם. רגישותם היא במערכת העצבים. המלצה: תהיו סלחנים. אל תיקחו על עצמכם התחייביות גדולות מדי. צאו לחופשה מדי פעם.

מספר 9: נוטים להפנים רגשות ולשלם על זה מחיר, בגלל ההסתגרות הרגשית המלצה: הימנעו ממאבקים. היכנסו למסגרות בהם יש חופש פעולה ומחשבה.

חגית שרעבי נורמולוגית
חגית שרעבי נומרולוגית
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: