מבזקים

בתי מלון בעיר בודווה במונטנגרו

תוכן עניינים

Hotels in Budva Montenegroבאם אתם מעוניינים מחופשה שלווה ומרגיעה, הכוללת נופש אוהב במפרצים וחופי ים מדהימים, עם טיולים הכוללים נופים מרהיבים וטבע פראי ובתולי, ביעד קרוב לישראל, נראה שמונטנגרו זהו היעד המתאים לכם.

מונטנגרו מציגה שילוב מופלא בין נוף ירוק להררי – הכולל מפלים, נהרות, אגמים, שמורות טבע, קניונים ויערות, כמו גם רצועת חוף חולית וזהובה, משובצת ערים עתיקות, ערי חוף, איים קטנים ומפרצונים ייחודיים, ומשתרעת לחוף הים האדריאטי.

חופשה מעין זו מאפשרת לכם ליהנות מנופש רגוע במפרצים מרהיבים וחופי ים שטופי שמש מחד, ומנוף הררי וטיולי טבע מאידך. אין נהדר כמו פעילות בחיק הטבע שניתן לאזן עם מנוחה ורגיעה.

מונטנגרו נתברכה בנופים נדירים ומדהימים ובטבע הררי פראי המשתלב באופן כמעט בלתי ניתן לתיאור עם הים האדריאטי. אנחנו מכירים נופים ומכירים תופעות טבע, אבל מה שמתרחש במונטנגרו בהחלט ניתן להגדיר כעניין יוצא דופן, ובמחיר שווה לכל נפש (בכל זאת, מדובר במזרח אירופה, בה הכלכלה עדיין אינה חזקה כבמדינות המערב). כלי שייט ועיירות קטנטנות ונוף עוצר נשימה, עם רצועת חוף מקסימה וציורית, לשונות ים השואפות של תוך היבשה, מצוקים והרים המקיפים אותה, מפרצים כחלחלים, חופים חוליים ונימים ואיים קטנים ממול.

אזור ההרים ואזור החוף של מונטנגרו שונים האחד מהשני ונבדלים זה מזה, ממש כאילו מדובר בשתי ארצות נפרדות. אזור ההר מתאפיין ביערות מוריקים גדולים, נהרות מתפתלים בינות להרים, אגמים תכולים קניונים עמוקים פלגי מים זורמים, מפלים גבוהים והמון סוגים ומינים של בעלי חיים וצמחייה עשירה שאינה מותירה מקום לספק בכלל – מדובר בסוג של גן עדן עלי אדמות, וכל-כך קרוב אלינו, לישראל, ובמחירים לכל כיס כמעט. שמורות הטבע הגדולות של האזור ההררי במונטנגרו מעניקים מרחב עצום לדמיון האנושי: הרי דורמיטור, אגם סקאדר, ביוגרדסקה גורה והר לובצ'אן אלו הן ארבע שמורות הטבע של האזור – אזור בו מתגוררים אנשי הכפר, המנהלים אורח חיים רוגע ופשוט, שמרני ומסורתי ביחס לאנשי העיר, המתבסס בעיקרו על מרעה וחקלאות.

אזור החוף, לעומת זאת, הוא מודרני ומתקדם יותר. בתי מלון בעיר בודווה במונטנגרו וסביבותיה מציעים חופי רחצה רבים, מסעדות, בתי קפה, בארים, מרכזי קניות ובארים. אזור זה מכונה גם "הריביירה האדריאתית", וניתן למצוא בו גם סמטאות אבן וערים עתיקות ציוריות.

לאחר הנחיתה בשדה התעופה בעיר טיוואט, תוכלו לצאת ברכב לחלקה ההררי של מונטנגרו, ולחתום את החופשה באזור רצועת החוף בדרום, או אולי דווקא הפוך. הנסיעה לעבר חלקה ההררי של מונטנגרו מתחילה בכיוון מזרח, במקביל לקו החוף, דרך העיר בודווה ועד לעצירה ראשונה לתצפית אל האי המפורסם, סווטי סטפאן. בהמשך, סעו לכיוון עיר הבירה פודגוריצה ואז לעיירה ווירפאזאר שעל דלתת השמורה של אגם סקאדר, המנקז אליו לא פחות מ-7 נהרות.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: