מבזקים

אוקראינה מפתחת טיל שיוט קרקע חדש שיעקוף מערכות הגנה אוויריות

תוכן עניינים

הלשכה האוקראינית הידועה לתכנון ומדע Yuzhnoye Pivdenne הודיעה על תוכנית פיתוח משפחת טילים  KORSHUN שיכללו טיל שיוט קרקע חדש

עדנה גרינשטיין | כ"ב בטבת תשע"ח | 9 בינואר 2018 | מערכת ישראל ניוז

החברה לתכנון ומידע פרסמה קטעי וידאו המראים את המודל של טיל שיוט הקרקע החדש. עם זאת, החברה לא סיפקה פרטים או מסמכים על הטיל החדש.

מקור אוקראיני ביטחוני ללא שם מסר כי הלשכה מפתחת הטיל ביוזמתם. ניתן לשגר את הטיל ממערכות ניידות ביבשה או פלטפורמות אופציונליות מתחת למים.

הטיל ישתמש במאיצי רקטות דלק מוצקים. הטיל שיוט הקרקע החדש יהיה עד טווח של 500-700 ק"מ ויהיה מסוגל לחדור את האויב מערכות הגנה אווירית מבלי להתגלות.

אין נתונים מהימנים כרגע לגבי ניסויים של שיגור.

Ukrainian recognized scientific and design company Yuzhnoye (Pivdenne) Design Bureau has announced plans to develop a KORSHUN missile family included new ground launched cruise missile.
The Yuzhnoye Design Bureau has released promo video footage showing the model of new ground launched cruise missile from KORSHUN missile family. The company, however, has not provided any details or documents about the new missile.
The missile will use solid fuel rocket boosters before the jet engine comes up to power after a launch. The new ground launched cruise missile will have up to 500-700 km range and would be potentially able to penetrate enemy air defence systems undetected.

 

טיל

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: