מבזקים

נציג החברה השוויצרית: "הסרטון שצולם בליל רצח רבין עבר עריכה וזיוף"

תוכן עניינים

נציג החברה השוויצרית מיכאל אשור הציג הבוקר לעורכת ישראל ניוז, רות קרייתי את המסמכים המעידים לדבריו על זיוף ועריכה של הסרטון שצולם בלייב בליל הרצח וטוען: "הסרטון זויף ועבר עריכה לפני שפורסם לציבור"

גבי ודררו | י' בטבת תשע"ח | 28 בדצמבר 2017 | מערכת ישראל ניוז

"יש הבדלים גדולים בין התמונה שצולמה בזירת הרצח, ואשר עליהם התבססה וועדת שמגר לבין הסרט שצילם קמפלר ושזוייף".

ליל הרצח: "התמונה המזויפת פורסמה בתקשורת"
ליל הרצח: "התמונה המזויפת פורסמה בתקשורת"

מיכאל אשור מצביע על מספר גדול של הבדלים, בין התמונה שהתפרסמה למחרת הרצח בעיתון ידיעות אחרונות ובמקביל, בסרטון של קמפלר שהוצג אף הוא בוועדת שמגר. מיכאל: "בתמונה ישנם מספר אנשים נוספים שלא נראים בסרט ובסרט יש אנשים שלא רואים אותם בתמונה. מוזר ביותר שהשופט שמגר והמומחים לא ראו את הזיוף. האם באמת צריך היה לחכות 22 שנה עד שהגיעה החברה השוויצרית בשביל לגלות את זה לעם ישראל?. החברה השוויצרית "חושבת" שזייפו את הסרט והתפלאה שוועדת שמגר והמומחים לא הצליחו להבין את ההבדלים בין הסרטון והתמונה. אנחנו מזמינים כל צעיר מגיל 8 עד גיל 13 להתבונן בתמונה ובסרט ואנחנו בטוחים שהם ימצאו את ההבדלים" הוא אומר בהומור

מיכאל מציג מסמך משטרתי מיום הרצח עליו כתוב "נתק בשרשרת" ומסביר: "זהו דוח משטרתי על קבלת הסרט בתאריך 28/12 אך הסרט הוכנס לכספת ב 1/1/96. המשטרה כתבה בדוח "נתק בשרשרת" ואנחנו שואלים, מה נעשה עם הסרט הזה מיום הרצח עד לתאריך 1/1/96? למה לא הציגו אותו לציבור למחרת היום? למה חיכו כל כך הרבה זמן? התשובה היחידה, שהם היו זקוקים לזמן כדי לערוך את הסרט המקורי. הציבור הישראלי מבין היום את מה שהנוער הישראלי, שחשוף לרשתות החברתיות מבין כבר ממזמן. הציבור מתחיל להבין מה קרה באותו ערב ומבין ישנם סתירות רבות".

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: