מבזקים

מי מכר את ירושלים לישראל?

תוכן עניינים

ירושלים נמכרה לישראל. הרבה שאלות ותעלומה רבה סביב הצהרת נשיא ארה"ב טרמאפ שהכיר בירושלים כבירת ישראל הרשמית

סמיר חלבי | א' בטבת תשע"ח | 19 בדצמבר 2017 | מערכת ישראל ניוז

הכרזת נשיא ארה"ב דולנד טראמפ להכיר בירושלים כבירתה של מדינת ישראל מגיעה אחרי 100 שנים מהצהרת בלפור, להקים מדינה יהודית על ארץ פלשתינה שנמצאה בחזקת העם הפלסטיני. מדינת ישראל חיה, קיימת ונושמת לרווחה, מקבלת אחרי 100 שנה מתנה מהעם הערבי ומכל שלטונות מדינות ערב, כי ירושלים היא בירת מדינת ישראל ואין קיום למדינה פלסטינית שבירתה תהיה אפילו לא מזרח ירושלים.

כתב ויתור: הסולטן עבדאל עזיז בן עבדאל רחמן אל פייסל, אל סעוד מודה בפעם האלף לסר פרסי קוקס הבריטי שאינו מסתייג במסירת את פלסטין ליהודים המסכנים, או לאחרים. והוא נותן את כל הסמכויות לממלכה הבריטית, ללא התנגדות להחלטותיה, עד יום הדין.
כתב ויתור: הסולטן עבדאל עזיז בן עבדאל רחמן אל פייסל, אל סעוד מודה בפעם האלף לסר פרסי קוקס הבריטי שאינו מסתייג במסירת את פלסטין ליהודים המסכנים, או לאחרים. והוא נותן את כל הסמכויות לממלכה הבריטית, ללא התנגדות להחלטותיה, עד יום הדין.

אסטרטגיות ומדיניות על שהוליכו את כל מדינות ערב לתהום, בעל כורחם ובצורה טבעית הכירו במדינת ישראל ובירתה ירושלים. הדבר נובע מחששות שלהם לאבד את השליטה המלכותית במדינותיהם בתמורה לבטחון וגב שישמור על שלטונות אלו. אם זו מצרים, ערב הסעודית, קאטר וכו'. החששות נובעות מהאביב הערבי שעשה את השינוי הדרסטי במדינות ערב והחליף את השלטון במדינות אלו. בנוסף, השליטה של ארה"ב בפועל במזרח התיכון שנותנת את הגיבוי הכלכלי למדינת ישראל שתנהל מירושלים את המזרח התיכון.

נשיא טורקיה, ארדואן עושה קצת שרירים על החלטת נשיא ארה"ב כאשר הוא בפועל תוקף את ישראל ולא את ארה"ב. מעניין מאוד מה מסתתר מתחת לשולחן, מה הקונפליקט ומה הוא יקבל בתמורה לשתיקתו לא לשלוח כמה מאות אלפי טורקים מוסלמים להתפלל במסגד אל אקצא במחירים זולים. לארדואן אין מכס על הצהרותיו ובפועל אין להצהרות שלו משקל בינלאומי.

סועאד אלסיסי, אימו היהודיה של סיסי היגרה למצריים וויתרה על אזרחותה המרוקאית
סועאד אלסיסי, אימו היהודיה של סיסי היגרה למצריים וויתרה על אזרחותה המרוקאית

נחזור לסיסי במצרים, שמשפחת אימו ככל הנראה יהודים. הדודים שלו יהודים והוא לא יוותר על משפחתו היהודית מצד אמו, בשביל העולם המוסלמי. וזאת אומרת לפי היהדות והתורה, אם סבתא של סיסי היא  יהודייה, הוא יהודי. סיסי לא ירצה להכעיס את הדודים שלו שיפעלו נגדו על אדמתו ויפגעו במשטרו שנאמן לארה"ב שנותנת לו הגנה מכל אוייב פנימי וחיצוני.

אנחנו עוברים לממלכה הירדנית שהתבססה בזמן המנדט הבריטי. אותו מנדט שהיה בפלשתינה ושוחרר אותה לעם היהודי. הבסיס הוא משותף לקיום ישראל ובירתה ירושלים עד עכשיו, אחרי 67 הירדנים שולטים במסגדים ובאל אקצא בנאמנות למדינה. אחרי הצהרת טראמפ ככל הנראה הנכסים האיסלאמיים של המוסלמים, כמסגד אל אקצא והשאר יעברו למדינת ישראל שבירתה ירושלים ואז נטל כבד יוסר מכתפיו של המלך הירדני, עבדאללה וכך האיסלאם יאבדו את הריבונות הדתית על ירושלים

חייל21משם נטוס לממלכה הסעודית, שהיא היחידה כיום שנמצאת בבעיות רציניות ובמלחמה בבית המלוכה. בנוסף מלחמת הסונית נגד איראן השיעית וחיזבאללה שמטפטף עליהם טילים מתימן. היום הזה, אחרי 100 שנה של הצהרת בלפור, סעודיה מנהיגת העולם האיסלאמי זקוקה לעזרה ממדינת ישראל ומארה"ב כדי לחסל את העולם השיעי ואת חיזבאללה, שהוא האוייב הרציני ביותר שיש למדינת ישראל ושמסכן את קיומה. על כן, בצורה עקיפה ובחדרים סגורים, הוחלט למסור את ירושלים ליהודים כדי לשמור עליה מהאיום השיעי במזרח התיכון. יש לציין שכל הנכסים האיסלאמים בירושלים, שייכים בדרגה הראשונה לסונים ולא לשיעים.

הרשות הפלסטינית, רשות רשמית שעומד בראשה הנשיא אבו מאזן שנלחם בכל כוחותיו, הוא ועמו על ירושלים שתהיה בירת פלסטין. וזה אמיתי לחלוטין אחרי שהקהילה הבינלאומית הכירה ברשות הפלסטינית וגם מדינת ישראל ניהלה משא ומתן עם הפלסטינים. זאת זכותו המלאה להגן על מזרח ירושלים, עד שיקבל אותה כבירת מדינת פלסטין.

לא ארחיב על עיראק, קטאר, כווית ושאר מדינות ערב, אלא אחזור בפועל לנקודה הכי חמה שהיא נקודת האש שתבעיר את השטח בין הסונים והשיעים, תחת ההשגה הישראלית והאמריקאית בדרום סוריה ולבנון. כך ירושלים היא המטבח והחדר הסגור שממנו יוצאת האסטרטגיה לנהל את המלחמה הדתית העתידית, שעלולה להתדרדר למלחמת עולם שלישית.

עיראק בפועל נמצאת תחת שליטה אמריקאית. ישראל תומכת ונמצאת יחד עם הכורדים כיוצא בזה, בפועל ישראל נמצאת כבר בעיראק. הכורדים בעיראק הם הגשר החשוב שדרכם יש לישראל דריסת רגל בעיראק.

חייל ישראלי מחזיק את דגל פלסטין
הפס"ד בירושלים: חייל ישראלי מחזיק את דגל פלסטין

נחזור לסיני ולנשיא סיסי. גם שם מדינת ישראל תומכת ועוזרת לסיסי להיפטר מדעא"ש בסיני. ישראל הגדולה, מהנילוס ועד נהר פרת הוא החלום היהודי שמתגשם על חשבון העם הפלסטיני, שהיה סך-הכל כלי על שולחן השחמט של מדינות ערב, כדי לסחוט מהפירמידות הגדולות בעולם את צרכיהם. כך הרכבנו וחילקנו את העולם לשני חלקים: היהודים והאיסלאם הסוני יהיו נגד השיעים, איראן ורוסיה האורתודוקסית אשר נמצאת במלחמה עם הקתולים, התומכים בישראל ובסונים. כך לפירמידה של פוטין מתחברת קוריאה הצפונית וסין ואנחנו כבר בהכנות למלחמת העולם השלישית שניצוצותיה יהיו ירושלים והמזרח התיכון. אבל מישהו הפעם הצליח להשפיע על התקשורת הערבית  לנתב להם מדיניות, שעניין ירושלים ימות בהדרגה ואיתה תמות גם האינתיפאדה החדשה.

האם הרשות הפלסטינית תשנה גרסה בתקשורת שלה ותוכיח לעולם הערבי מי הם אלו היהודים הגזענים, הימנים המטורפים שהשתלטו על ירושלים אחרי הצהרת טראמפ?

כפי שזה נראה, ירושלים נמכרה תמורת בטחון לעולם האיסלאמי הסוני.

 

מאת: סמיר חלבי
מאת: סמיר חלבי

 

 

 

 

 

 

כתבה בעיתון על אימו של סיסי היהודיה
כתבה בעיתון על אימו של סיסי היהודיה
הוריו של סיסי
הוריו של סיסי
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: