מבזקים

המגזין: יעקב זהבי מתנה משמים

תוכן עניינים

לא בכל יום זוכה אדם לקבל מתנה כזו משמים ולא בכל יום זוכים אנו להכיר אישיות מבורכת כזו, שבשליפת מטה קסמים בלתי נראה הוא שולח את כל הצרות הרחק מאיתנו. הכירו את יעקב זהבי, מדיום שמתקשר עם ישויות רוחניות ומטפל בכל הבעיות האנושיות. אנשים קוראים לו 'המושיע', אני קוראת לו 'הקוסם'

רות קרייתי | כ"ו כסלו תשע"ח | 14 בדצמבר 2017 | מערכת ישראל ניוז

נפגשנו בארומה ביום סגרירי וקר. חשבתי שאני מכירה את הטיפוס, כפי שמוכרים לי מתקשרים אחרים למיניהן, אך כאן ציפתה לי הפתעה מדהימה. אם ציפיתי לראות לפני אדם שמתעסק בכלי-תקשור פרימיטיביים כמו רבים וטובים שעשו זאת לפניו, הרי שמיד התבדיתי. עמד לפני אדם משכמו ומעלה, עטור הילה זוהרת על ראשו. גבוה, חסון, חייכן, אופטימי, מאושר שנראה צעיר מכפי גילו בשנים רבות, כפי שהצטייר לפני בתמונות. אדם שמאמין שלכל בעיה יש פתרון ושאפשר לתקן כל דבר שהתקלקל. הנדי-מן חביב של עולם הרוח והמיסטיקה. מצויד בכלים שבהחלט אינם בנמצא אצל אחרים.

לפגישתנו קדמו שיחות נפש רבות בהם הודעתי לו "אני כבר שבעה ממתקשרים ומטפלים למיניהם" אך אז יעקב הפתיע אותי בגדול. במשך שבועיים קיבלתי טיפול טרנס-טלפוני בכל רגע נתון בו הייתי זקוקה. יעקב היה שם כשהרגשתי מועקה בגוף ומכאובים בבטן ובגב. התבקשתי לעצום את עיניי ולאפשר לו להניח את ידו מעלי. חצי דקה אחר כך נשמתי לרווחה וכל התופעות נגוזו באחת. יעקב היה שם כשנסעתי לאילת וקיבלתי בחילות בדרך. אחרי טיפול טלפוני, זרקתי את משככי הכאבים והבחילה חלפה כאילו מעולם לא קרתה.

13445492_1235624346456826_5254951535207931137_n"לפעמים כשאני מסתכל על בן אדם ורואה כל מיני דברים עליו, אני לא יכול להגיד לו שאני רואה גם דברים לא טובים. אנשים יחשבו שאני משוגע" הוא אמר בפגישתנו.  "אנשים מנסים להעמיד אותו במבחן 'תגיד לי מי אני ומה אני'. את ראית לבד את הדברים שקרו לך", אמר. "ראיתי אחד לאחד" אמרתי "וגם זכיתי לקבל ממך טיפול מרחוק". יעקב הביט בי, חייך וענה: "ישנם הרבה אנשים שאני בקשר איתם ועוזר להם אפילו מרחוק". אחר כך הניח יעקב את כף ידו מעל כף ידי במרחק מה והרגשתי חום וזרם עובר מכף ידו אל כף ידי.

"באמצע החיים אתה מקבל מתנה ולא יודע איך להשתמש בה. ספר לקוראים שלי, איך התחיל הכל", ביקשתי ויעקב ענה: "זה קרה בקיץ בשנת 2000 עבדתי כעצמאי והיה לי סיפור עם אחד המשרדים הממשלתיים בארץ. ממש בלגן. הם רצו ממני כסף והייתי בלחץ. פחדתי מהם כמו שפחדתי מהשטן, אז הלכתי לרב שהייתי איתו בקשר וביקשתי ממנו שיעזור לי. הרב אמר לי 'אל תדאג. אם היית מבין מי אתה ועל מה אני מדבר, היית נרגע'. אמרתי לרב 'לא אני לא יודע' ואז הוא אמר 'אם יודע מי אתה ומה אתה אז היית מבין. אתה זכית בחצי פייס'. באותה תקופה עדיין לא הבנתי למה הוא התכוון.

יעקבאחרי שבועיים יצאתי החוצה לחצר והסתכלתי על הבניין ממול. ראיתי אנשים מסתובבים בתוך הבית. לא הבנתי אז שאני מסוגל לראות מעבר לקירות ולתוך הגוף והנשמה. התקשרתי לרב ואמרתי לו שקרה לי משהו, שאני מבולבל ולא מבין, אמר לי 'תבוא אלי עכשיו'. כשהגעתי לרב הוא התחיל לבחון את הכוחות שלי. תחילה ביקש ממני להביט על בחורה שהיתה אצלו בחדר וביקש ממני לבחון את הבעיה שלה. אמרתי לו שהבחורה  דכאונית ויש לה בעיה נפשית אחרי שהחבר שלה עזב אותה. הרב שאל אותי 'מה עושים?' עניתי לו שלא עושים כלום זה יעבור לה. בהמשך, הרב הדריך אותי איך להשתמש בכוחות שלי אבל במשפחה שלי חשבו שהתחרפנתי והיה לי בלגן איתם. אימי התייעצה עם הרב בצרי והוא אמר לה 'הבן שלך בסדר. תנו לו את הספייס שלו. הוא קיבל מתנה לעזור לאנשים' וכך זה היה.

"אז מה בעצם אתה עושה כשאנשים באים אליך להתייעצות, או לטיפול?" שאלתי ויעקב ענה: "אני בוחן ובודק מה הבעיה האמיתית שלהם. ישנם אנשים שמגיעים אלי בקביעות ובדירות של פעם בשבוע. אני סורק אותם מלמעלה עד מטה ומקבל תדרוך מישויות אנרגטיות שלא מהעולם הזה. הכי כיף זה שאנשים מתקשרים אלי אחרי הפגישה ואומרים לי שעזרתי להם. הנתינה הזו עושה לי את זה.

ביקור בקברי צדיקים
ביקור בקברי צדיקים

יש ישות של אדם שנפטר לפני 3000 שנה והוא אמר לי שהוא יעקב אבינו. יפה תואר עם עיניים כחולות ומבט חודרני. לפעמים אני רואה אותו עם מקל ביד. שאלתי אותו מה יש לך על המקל למעלה? זה נחש? והוא ענה לי שכן. נחש קוברה. אני מתייעץ איתו ועם אחרים. הם לא נותנים לי 100% אחוז פיתרון 'אתה לא אלוהים למה שניתן לך 100% אחוז? ניתן לך הקצבה'. בתמורה הם מבקשים תיקון לרוח ואחרי שאני קורא תהילים בשבילם אני מרגיש אחר כך את העוצמה שלהם וזאת עוצמה אלוהית".

"איך התקשור עם הישויות עובד בשמים?" שאלתי
יעקב: "למעלה ישנם מלא ספריות, כמו ארכיון אחד גדול. כשאני שואל אותו משהו שהוא כבר יודע, הוא עונה לי באותו רגע. כשאני שואל שאלה שאינו מכיר את התשובה שלה, הוא מבקש ממני לחכות מספר דקות ואז מחפש בספריה את התשובה וחוזר אלי אחרי 10 דקות".

"לאור המצב המדיני והפוליטי איני יכולה להימנע משאלה שמטרידה את מנוחתם של כל תושבי ישראל. האם אנו עומדים לפני מלחמת עולם קשה וכוללת שבה כל אומות העולם יעלו על ירושלים, כפי שכתוב בנבואות?" שאלתי. יעקב מביט, מחוייך ועונה: "עם ישראל יחייה לנצח". "אנחנו כמו כבשה בין 70 זאבים. תראה את האיומים מארצות ערב" התעקשתי. יעקב רגוע ונינוח עונה בשלוות נפש שכה אופיינית לו: " לא יקרה לנו כלום. לא תהייה מלחמה גדולה. יהיו מבצעים כמו עכשיו בצפון ובדרום אבל מלחמה שאת מתכוונת אליה, לא תהיה בדורות שלנו. לא עכשיו בכל אופן. תראי מה קורה בין ארה"ב לצפון קוריאה. את זוכרת שאמרתי לך בטלפון שלא יקרה כלום? ולא קרה כלום. עכשיו יושבים לדיונים כדי ליישב את העניין בדיפלומטיה".

יעקב מפסיק לרגע את שטף דיבורו, וממשיך: "אומרים לי שהם מפחדים מאיתנו. בסוריה הם קיבלו את הסטירה של החיים שלהם. אנחנו תמיד נחייה על החרב, אין שלום איתם ולא יהיה. הם לא אוהבים אותנו".

האם ביבי גרם למצב שבו מדינת ישראל מותקפת מבפנים על ידי הערבים"? שאלתי, והוא ענה: "ביבי לא גרם למצב הזה ומלמעלה מאוד מאוד דואגים לנו. שוב אני חוזר ואומר שלא תהיה מלחמה גדולה. אמריקה לא תיתן להם". "ואם כבר מדברים על טראמפ, האם הוא ימשיך את כל הקדנציה שלו?". יעקב: "טראמפ יחזיק מעמד בקדנציה הזו אבל לא יבחר לקדנציה נוספת. אני בדרך כלל לא נוגע בפוליטיקה. אני עוזר אחד על אחד באופן פרטני, אך בגלל ששאלת אני עונה לך שאני לא דואג בכלל. סוריה מפחדת לתקוף אותנו כל עוד אנחנו חיים בדורות האלה אני לא רואה בעיה".

השעות זרמו בנחת והגיעה העת לסיים את הפגישה. לפני שנפרדנו לחצתי את ידו ואמרתי: "יעקב אתה אדם מדהים. עם יד על הלב, קשה להתנתק ממך אחרי פגישה שכזו".

אז אם גם אתם מעוניינים לפגוש את האדם שיוביל אתכם להגשים את כל החלומות שלכם, תוכלו להתקשר אליו לטלפון: 0506456080

בהצלחה

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: