מבזקים

ערב הוקרה נערך למתנדבי משמר הגבול במכללה הלאומית לשוטרים

תוכן עניינים

כ-600 מתנדבי משמר הגבול של משטרת ישראל לקחו חלק בערב הוקרה למתנדבי החיל במכללה הלאומית לשוטרים

שלום שי גיחז | כ"ד בכסלו תשע"ח | 12 בדצמבר 2017 | מערכת ישראל ניוז

אמש (ב') התקיים אירוע הוקרה למתנדבי משמר הגבול במעמד מפקד מג"ב, ניצב יעקב (קובי) שבתאי, סגן מפקד מג"ב, תנ"צ עוזי לוי, ראש מחלקת הישובים של מג"ב, נצ"מ ניסים סהר, ראש ענף מתנדבים מג"ב, סנ"צ הילה חמו, סגל הפיקוד החילי, מפקדים, שוטרי מערך הישובים וכ- 600 מתנדבים מכל רחבי הארץ.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

מפקד משמר הגבול, ניצב יעקב (קובי) שבתאי אמר בנאומו: "לאורך כל השנה, בתקופות רגישות ובמבצעים מיוחדים, ראינו אתכם המתנדבים והמתנדבות בני כל העדות והדתות ובכל טווח הגילאים, משנסים מותניים ופועלים ללא לאות, במקצועיות רבה שלא מאפשרת להבחין בין מתנדב לשוטר".

בהמשך נאומו פנה מפקד מג"ב למתנדבים ואמר "אתם מכפיל כוח אדיר עבור החיל והארגון כולו ולא רק בגלל היקף כוח האדם והתפוקות המבצעיות, אלא בעיקר בשל עוצמתכם האנושית, הנשמה הגדולה והמסירות שאתם מביאים לכל משמרת אליה אתם מגיעים".

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

במסגרת ערב ההוקרה התקיים מפגש רעים במהלכו נפגשו מאות המתנדבים מרחבי הארץ עם סגל הפיקוד הבכיר של החיל שהגיע להוקיר את פעילותם. בנוסף הוענק למתנדבים שי צנוע על תרומתם, חנוכיה לכבוד החג ולסיום נהנו המתנדבים מהופעה של הרכב מוזיקלי.

ראש מחלקת הישובים, נצ"מ ניסים סהר אמר בדבריו: "תודה על רוח ההתנדבות שאתם מביאים איתכם לשורות החייל.
אנו נמצאים בפיתחו של חג החנוכה, בחג זה אנו מדליקים את נרות החנוכה, נרות אלו יוצרים אור, אור של תקווה, אור של ניצחון, אור של אחדות.
מבחינתי כל מתנדב הוא כמו נר, אתם מאירים לנו את אור הערכים, אור הרצון לתת מבלי לקבל תמורה ועל כן ראויים אתם להערכה".

במשמר הגבול כ-7200 מתנדבים שעושים לילות כימים בשמירה על הבית. אזרחים מן השורה שהחליטו לתרום מזמנם וממרצם למען ביטחון מדינת ישראל.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: