מבזקים

סינגפור איירליינס נבחרה לחברת התעופה הטובה בעולם

תוכן עניינים

המגזין הבריטי The Telegraph דירג גם השנה את עשר חברות התעופה הטובות בעולם, אחרי ששאל כ-90 אלף נוסעים מי לדעתם המצטיינות בטיסות ארוכות ומי בטיסות קצרות.

גבריאל ודררו | י"ז בכסלו תשע"ח | 5 בדצמבר 2017 | מערכת ישראל ניוז

במציאות של היום כאשר קיימות אין סוף חברות וכל אחת נלחמת על חייה, מדובר ברשימה חשובה. התחרות בין חברות התעופה בעולם הופכת לקשה יותר משנה לשנה. בזמן שחברות הלואו קוסט מנסות לכבוש את הלב שלנו על ידי הורדת מחירים, חברות התעופה הגדולות נלחמות עלינו בעזרת האוכל, הנוחות, השירות ואפילו מערכות המולטימדיה.

הקרב בין המחיר לשירות והניסיון למצוא את האיזון הנכון ביניהם, הוא אחד הקשים שיש. כמדי שנה, דירגו במגזין The Telegraph את חברות התעופה הכי טובות בעולם, לפי בחירתם של הנוסעים.

סינגפור איירליינס
סינגפור איירליינס

הדירוג נקבע לאחר שכ-90 אלף נוסעים מכל העולם נשאלו לגבי ההעדפה שלהם. הדירוג התחלק לשתי קטגוריות שונות: החברה הטובה ביותר לטווחי טיסה קצרים, בה לרוב אנשים מחפשים מחיר נוח, והחברה הטובה ביותר לטווחי טיסה ארוכים, בה השירות והנוחות הם אלה שמשחקים תפקיד מרכזי.

בטווחי הטיסה הארוכים, אחרי הפסקה של שנה, סינגפור איירליינס חוזרת לכבוש את הפסגה אחרי הפסקה של שנה ומדיחה ממנה את אמירטס מאיחוד האמירויות. חשוב לציין שמאז 2012 אלה שתי החברות היחידות שדורגו במקום הראשון של הרשימה הזאת. "זו לא הפתעה שסינגפור איירליינס חזרה לפסגה", אומר ניק טרנד, מומחה תעופה. "מדובר בחברה שעובדת מאוד קשה כדי לייצר לעצמה שם טוב".

10 חברות התעופה הטובות בעולם לטווחים ארוכים:
סינגפור איירליינס (עלייה של מקום 1 מ-2016)
אמירטס (ירידה של מקום 1)
קטאר איירוויז (עלייה של 3 מקומות)
ניו זילנד אייר (ירידה של מקום 1)
וירג'ין אטלנטיק (ירידה של מקום 1)
אול ניפון איירוויז – ANA (עלייה של 5 מוקומות)
קוריאן אייר (עלייה של 3 מקומות)
תאי אייר (עלייה של 5 מקומות)
קתאי פסיפיק (אותו המקום)
אתיחאד (ירידה של 2 מקומות).
בקטגוריית הטיסות הקצרות, סוויס היא זו שדורגה במקום הראשון, לאחר שבשנה שעברה מוקמה במקום השני אחרי בריטיש איירווייז. בקטוריה זו כאמור, ניתן למצוא גם לא מעט חברות לואו קוסט שנכנסו לעשירייה הראשונה, היות ובזמני טיסה קצרים, מה שבעיקר חשוב לנוסע זה המחיר הנמוך.

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: