מבזקים

מחווה מרגשת: שוטרי מעבר קלנדיה הגישו סיוע לאם וילדיה שברחו מהאב האלים

תוכן עניינים

"תודה רבה לכם. ידעתי שכאן יסייעו לנו ונרגיש בטוחים" כך אמרה תושבת השטחים שהגיעה עם ילדיה למעבר קלנדיה כשהם ללא בגדים חמים, רעבים וחבולים

רות קרייתי | כ"ז חשוון תשע"ח | 17 בנובמבר 2017 | מערכת ישראל ניוז

במעבר קלנדיה הבחינו שוטרים הפועלים במקום באישה שהגיעה עם שלושת ילדיה שביקשו לעבור דרך המעבר לירושלים.

השוטרים הבחינו כי האם והילדים אינם לובשים בגדים חמים ונועלים נעלי בית וסנדלים, והבינו שהמשפחה במצוקה. השוטרים ניגשו לאם ושאלו אותה האם היא תרצה לשבת לנוח ולשתות לפני שממשיכה בדרכה. האם נעתרה לשוטרים שהביאו אותם למשרדיהם במקום.

האם ושלושת ילדיה קיבלו מהשוטרים אוכל, שתיה ובגדים חמים. אחד השוטרים שראה את הילדים הולכים בנעליים מרופטות, אסף סכום כסף מחבריו ליחידה ורכש להם נעליים מאחד הדוכנים בסמוך למעבר.

האם שהתרגשה ממעשה השוטרים סיפרה להם בבכי כי בעלה פוגע בה ובילדיהם. במקביל לסיוע לאם ולילדים, ערבו שוטרי המעבר את תחנת המשטרה במקום בו המשפחה מתגוררת ועדכנו את האירוע.

רגע לפני שהלכו לדרכם, נתנו השוטרים לילדים שקיות עם דברי מתיקה ושתיה. האם התרגשה, הודתה לשוטרים ואמרה להם שזה אחד מהרגעים הבודדים בהם חשה בטוחה, כשראתה חיוך על פני ילדיה.

שוטרי יחידת המעברים המוצבים במעבר קלנדיה ציינו כי "נוסף על תפקידנו לשמור על בטחון וסדר ציבורי, אנו רואים חובה גדולה לסייע ולו במעט למשפחה שזיהינו את מצוקתה".

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: