מבזקים

חנינה לאלאור אזריה: 87.130 אלף איש חתמו עד כה על עצומה שהוגשה לנשיא

תוכן עניינים

הבוקר הוגשה פניה לנשיא המדינה ראובן רובי ריבלין, לחון את החייל אלאור אזריה. במכתב צורפה הפנייה לעצומה של קרוב למאה אלף איש שחתמו עד כה על העצומה.

רות קרייתי | י"ט חשוון תשע"ח | 8 בנובמבר 2017 | מערכת ישראל ניוז

מי שהתנגדו נמרצות לחנינה היו התובע הצבאי הראשי, הרמטכ"ל גדי אייזנקוט שאף המליץ לשר הבטחון לא לתמוך בבקשת החנינה, ראש אכ"א ויו"ר עמותת חיל החינוך שביקשו אף הם מהנשיא לדחות את בקשת החנינה.

בקשת המלצה לחנינה של שר הבטחון ליברמן
בקשת המלצה לחנינה של שר הבטחון ליברמן

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע: "דעתי לא השתנתה. אני בעד חנינה לאלאור אזריה"

שר הביטחון אביגדור ליברמן, פנה השבוע לנשיא בבקשה שיחון את החייל וכאמור עשה זאת בניגוד לדעת הרמטכ"ל, ראש אכ"א והפרקליט הצבאי הראשי שהתנגדו למהלך.

רב סרן במילואים, חבר מרכז הליכוד ופעיל הציבור רן לוי הגיש היום עצומה והענקת ציון לשבח בעניינו של החייל, לנשיא המדינה ראובן רובי ריבלין. עד כה חתמו כ- 87.130 אלף איש והמספרים ממשיכים לעלות.

עצומה של אלאורלהלן המכתב שנשלח לנשיא ולמכותבים בממשלה

רן לוי: "שלום לך כבוד נשיא מדינת ישראל מר' ראובן(רובי) ריבלין.

בימים אלו מונחת על שולחנך בקשת החנינה של לוחם חטיבת כפיר במיל', חייל מצטיין, אלאור אזריה.

אין אני רוצה להיכנס לטיעון המשפטי והליכים המשפטיים שבגינם הורשע אלאור אזריה בהריגת מחבל, אך מה שאני כן מבין בתור אזרח המדינה ובתור קצין מילואים בצה"ל, כי אלאור אזריה לא היה צריך מלכתחילה לעמוד לדין פלילי על הריגת מחבל, וההליך הנכון במקרה דנן שאמור היה להתקיים הוא הליך משמעתי, באם הייתה טעות טכנית/מבצעית, שהיה אמור להתקיים לאחר תחקיר מבצעי מקיף חסוי, שלא התקיים מעולם.

ורוב רובו של הציבור תומך בדעתי , ונתון זה הודגם במספר סקרים מרכזיים.

אלאור אזריה ומשפחתו הגרעינית, וכן משפחת עם ישראל סובלים באופן משמעותי מאז אותו יום חג פורים, בו מחבלים בני בליעל הגיעו במטרה לרצוח בחיילי צבא הגנה לישראל ולא באו לחלק משלוח מנות לכבוד החג, וכמעט הצליחו.

אין אדם אחד בעולם, גם לא סר הביטחון לשעבר בוגי יעלון, גם לא דובר צה"ל לשעבר, גם לא הרמטכ"ל אייזנקוט, וגם לא שופטי בית הדין שהרשיעו את אלאור, שיכולים להיכנס למוחו של אלאור באותן שניות גורליות, ולנתח במדויק מה חלף במוחו, מה הוא הרגיש, מה הייתה תחושתו, והאם תגובתו התאימה למצבו הנפשי , והאם מה שעשה מוצדק .

מה שבטוח הוא שאלאור ירה במחבל, אלאור ירה בחיית אדם רצחנית שדקרה דקות לפני זה חייל צה"ל במטרה לרצחו, אלאור ירה במחבל שעדיין זז, במחבל שיכל היה לשאת על גופו מטען חבלה שיכול היה לרצוח עוד מספר רב של חיילים ואנשי הצלה, וראינו כולנו וגם השופטים בבית הדין לערעורים, איך התנהלה זירת הפיגוע. עכשיו כל עיניי הציבור הישראלי, רוב רובו של הציבור , נשואות אליך אדוני הנשיא , ממתינים לתשובתך החיובית לבקשת חנינתו של אלאור. אין אני ממציא סיסמאות, אין אני פונה אליך בשמם של עמותה של אנשי מילואים מהצד השמאלי של המפה הפוליטית.

אני פונה אליך בשמם של 87,130  חותמים שמייצגים 87,130 בתי אב בישראל שחתמו על העצומה אותה פתחתי

חוננים ומשחררים את גיבור ישראל סמל אלאור אזריה

https://www.atzuma.co.il/freeelorazaria

ובשמם של 75120 חותמים שמייצגים 75120 בתי אב בישראל, שחתמו על העצומה אותה פתחתי ביום הפיגוע בחברון,

אזרחי ישראל מעניקים ציון לשבח לחייל צה"ל הגיבור

https://www.atzuma.co.il/citation

כן כבוד הנשיא, מבחינתי ומבחינת החותמים, אלאור אזריה הוא גיבור, אלאור אזריה צריך היה לקבל ציון לשבח על תפקודו, אלאור אזריה צריך להשתחרר במיידית ולחזור לביתו ולמשפחתו.

מכותבים לעצומה שנשלחה לנשיא
מכותבים לעצומה שנשלחה לנשיא

אך גם אם לדעת חלק מהציבור הוא אינו גיבור, הוא בטוח לא רוצח, בטוח לא ביצע הריגה במכוון, במקסימום הוא טעה מבצעית, מה שלדעתי לא הייתה טעות מבצעית. על הטעות האישית שלו, על הירי במחבל בן בליעל, הוא ומשפחתו משלמים מחיר יקר.

אתה כבוד הנשיא הוא היחיד שיכול להחזיר את אמון הציבור במערכת, היחיד שיכול להחזיר לציבור את האור בקצה המנהרה, היחיד שיכול לגרום לכך שהשפיות תחזור.

חייל צבא הגנה לישראל לא צריך לשבת אפילו יום אחד מאחורי סורג ובריח על הרג מחבל , ואלאור כבר עצור מאז אותו יום חג פורים ארור.

כבוד ראש הממשלה בנימין נתניהו וכמו כן שר הביטחון אביגדור ליברמן המליצו על הענקת החנינה המיידית לאלאור, ועכשיו הכדור נמצא במגרש שלך.

רוב רובו של העם ואנוכי מצפים ממך לקבל את ההחלטה הצודקת היחידה האפשרית, הענקת חנינה לאלאור אזריה, ושחרורו המיידי.

אני מקווה מאוד שאדוני יעשה כן ויקבל את העצומות החתומות כנספח לבקשתו הרשמית לא אלאור אזריה".

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: