מבזקים

אשדוד: רכבים עולים באש בחנייה של בניין מגורים

תוכן עניינים

הבוקר בשעה 08:29 שכנים דיווחו לכוחות משטרה, מד"א וארגון הצלה על מספר כלי רכב שעולים באש, סמוך לבניין מגורים באשדוד. במקום שרר עשן כבד ואותרו 2 פצועים, אחד במצב קשה

שלום שי גיחז | י"ח חשון תשע"ח | 7 בנובמבר 2017 | מערכת ישראל ניוז

על פי עדות של אנשים שהיו במקום, תחילה נשמע פיצוץ שלא ידוע ממה נגרם. 6 כלי רכב נשרפו במקום ופונו 2 פצועים אשר בשלב זה שלא ידוע מצבם. חזית הבניין נפגעה כתוצאה מהאירוע ויש נזק רב.

דובר מד"א זכי הלר : "בשלב זה, חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית חולים אסותא באשדוד גבר כבן 45 במצב בינוני עד קשה, יציב, עם פציעה קשה בפלג גופו התחתון, ופצוע נוסף גבר כבן 48 במצב בינוני בהכרה עם חבלה בגפיים".

אופנוען של מד"א הצלה דרום אלי אדרי שהגיע במהירות למקום העניק טיפול רפואי ראשוני מציל חיים לנפגע עם חבלות גפיים ונפגע נוסף עם חבלות קלות בגופו.

צוות ניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום שהגיע למקום פינה את הנפגעים כשהם במצב בינוני וקל אל בית החולים.

לוחמי האש פועלים לכיבוי 4 כלי רכב שעולים בלהבות ופועלים לאיתור לכודים בכלי הרכב. לא ידוע כרגע ממה נגרמה השריפה עד לסיום פעולות הכיבוי. לאחר סריקות של כוחות הכיבוי ברכבים שעלו באש, לא אותרו נפגעים נוספים

דובר כב"ה מחוז דרום: "עדיין לא ברור אם מדובר בפיצוץ. צוותי כיבוי מתחנת אשדוד פועלים במקום לכיבוי הרכב ובדיקה וודאית האם ישנם אנשים בתוך הרכב. יש לציין שההודעות מצביעות על התנגשות לכן אל תמהרו להסיק מסקנות".

 

2 3 4 5 7 8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

צילומים התקבלו מדוברות משטרה, מד"א, כב"ה ואיחוד והצלה

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: