מבזקים

האלוף פולי מרדכי הנחה על תהליכי עבודה משותפים עם הרש"פ במעברי הרצועה

תוכן עניינים

בעקבות כניסת שוטרי הרשות למעברי ארז, כרם שלום ורפיח, מתאם פעולות הממשלה בשטחים האלוף פולי מרדכי הנחה להגדיר את תהליכי העבודה המשותפים, את הקריטריונים והדרישות הביטחוניות הישראליות. עוד הנחה על קיום פגישה עם נציגי הרשות הפלסטינית לעמידה על הדרישות הביטחוניות במעברים. ברצועת עזה וברפיח קיימו החלפת משמרת עם המצרים

רות קרייתי | י"ב בחשון תשע"ח | 1 בנובמבר 2017 | מערכת ישראל ניוז

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף יואב (פולי) מרדכי, הנחה את ראש מנהלת התיאום והקישור לעזה ובכירים נוספים במערכת הביטחון על קיום פגישה עם נציגי הרשות הפלסטינית, לאור קבלת האחריות של הרשות על מעברי הגבול של עזה עם ישראל (מעבר תנועת אוכלוסייה בארז ומעבר סחורות בכרם שלום).

בפגישה יוגדרו תהליכי העבודה המשותפים, הקריטריונים והדרישות הביטחוניות הישראליות לאופן פעילות המעברים, בדגש על אי נוכחות של אף גורם חמא"ס, או מי מטעמו, בפעילות המעברים ובסמוך להם, כפי שסיכם והנחה שר הביטחון, אביגדור ליברמן.

ממשלת האחדות הפלסטינית קיבלה הבוקר באופן רשמי אחריות מלאה על המעברים ברפיח שהיו בשליטה המצרית. בטקס החלפת המשמרות הבוקר, הודיעה הממשלה הפלסטינית כי היא תפסיק את כל היטלי המיסים מרצועת עזה וכי ראש הממשלה רמי אל-חמדאללה, יגיע לרצועה בתוך ימים ספורים.

 

חילופים במעברים
קהל צוהל בעת החילופים במעברים
המצרים מעבירים את השליטה לרש"פ
המצרים מעבירים את השליטה לרש"פ
מורידים את תמונתו של נשיא מצרים מהמעברים
מורידים את תמונתו של נשיא מצרים מהמעברים
מסיבת עיתונאים והכרזה על חילופים
מסיבת עיתונאים והכרזה על חילופים
מסיבת עיתונאים במעבר רפיח
מסיבת עיתונאים במעבר רפיח
השילוט החדש במעבר רפיח
השילוט החדש במעבר רפיח
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: