מבזקים

משככי הכאבים הורגים את אמריקה: 200 אלף מתים ב- 20 שנים

תוכן עניינים

שילוב בין הכסף הגדול של תעשיית התרופות והתרומות הפוליטיות לחברי הקונגרס גרם להעלמת עין ממושכת ממגפת ההתמכרות, שהשפיעה על מיליוני אנשים. מסתבר כי 200 אלף מתים ב-20 שנה. משככי הכאבים הורגים את אמריקה.

טראמפ עסק בכך רבות בקמפיין הבחירות, ועשוי להכריז מצב חירום בנושא.

הרוחות בגבעת הקפיטול סערו בשבוע שעבר, כשהתברר כמה קטלני הוא השילוב בין הכסף הגדול של תעשיית התרופות.

התרומות הפוליטיות לחברי הקונגרס, גרם להעלמת עין ממושכת ממגפת ההתמכרות למשככי כאבים בארצות הברית. הכוונה היא למיליוני אנשים בארצות הברית, בעיקר בארבע מדינות: אוהיו, קנטאקי, וירג'יניה המערבית וניו המפשייר. לפי דוח של שירותי בריאות הנפש האמריקניים, שפורסם ברשת CNN, 11.5 מיליון אמריקנים "עשו שימוש לרעה" בשנת 2016 בתרופות המרשם הללו.

לבית המרקחת בעיירה קרמיט בווירג'יניה המערבית, בה מתגוררים 406 איש בלבד, הוזמנו במשך שנתיים מספר בלתי נתפס של תשעה מיליון משככי כאבים אופיאטיים מסוג הידרוקודון, אך איש לא דיווח על מכירה בהיקפים חריגים של התרופות החזקות.

כיום תובעים התושבים את חברות ההפצה וגם את בית המרקחת המקומי על כך שהציפו את העיירה במשככי כאבים. לפי כתב התביעה שפורסם בעיתון "מטרו ניוז" במדינת וירג'יניה המערבית, בין השנים 2007 ל-2012 נמכרו 423 מיליון מנות של משככי כאבים ל-1.8 מיליון התושבים במדינה, שהניבו למוכרים רווחים של 17 מיליארד דולר.

 

מאת: גבריאל ודררו

 

משככים

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: