מבזקים

מלחמת עולם שלישית? צפון קוריאה תחסל 4 מיליון איש בתוך דקות

תוכן עניינים

במקרה שתפרוץ מלחמת עולם שלישית, צפון קוריאה תהרוג 4 מיליון אנשים בתוך דקות אם הגרעין של קים יפגע בסיאול וביפן.

צפון קוריאה יכולה להרוג באופן מיידי ארבעה מיליון אנשים בתוך דקות רק אם הרודן קים ג'ונג-און יחליט לפתוח במתקפה גרעינית על יפן ודרום קוריאה. דו"ח חדש חשף את ההרס הנוראי שפיונגיאנג יכולה להכות על שכנותיה הקרובות ביותר.

כאשר יש לצפות לרמות חורבן אפוקליפטיות אם תושק התקפה גרעינית.
באזור המטרופולין של סיאול בדרום קוריאה, יש אוכלוסייה של 24.1 מיליון וטוקיו שביפן ישנם 37.9 מיליון בני אדם. זה נחשב להשמדה ענקית של האוכלוסיות שלהם שיכול להיות כי ימחקו מיד בפיצוץ, עם מיליוני פצועים. הדו"ח חישב את הערכותיו על בסיס ההנחה שקים כבר צברה 25 ראשי נפץ גרעיניים עם כוח הרסני של 15 קילו-טון, זהה לפצצה הגרענית שהוטלה על הירושימה בידי ארצות הברית בסוף מלחמת העולם השנייה.

לדברי מחבר הדו"ח מייקל זאגורק: "צפיפות האוכלוסייה הן בסיאול והן בטוקיו, היא הרבה יותר גבוה היום מאשר בשנות הארבעים והחמישים. התפוצצויות נשק גרעיניות רבות על סיאול ועל טוקיו, מבוססות על הערכות התשואה הנוכחיות של צפון קוריאה, עלולות לגרום להרג של בין 2 עד 4 מילון בני אדם. עם תשואה תרמו-גרעינית אפשרית עם מספר זהה של כלי נשק, מספר מקרי המוות יכול לנוע בין 1.3 ל -3.8 מיליון בני אדם".

זה יהיה בלתי נמנע להוביל מיליוני אנשים גוססים בתוך דקות ספורות של הפיצוץ הראשוני. מיליונים אנשים נוספים עלולים לעמוד בפני מוות מייסר במשך חודשים או אפילו שנים אם יפגעו מהפצצה הגרעינית.

מר זאגרב הזהיר בנוסף כי הרטוריקה של ארה"ב עלולה לגרום להתקפה מצד צפון קוריאה ואמר: "ארה"ב עושה כל אפשרות צבאית ומעלה את הסיכון בצורה משמעותית של הסלמה צבאית על ידי הצפון, כולל שימוש בנשק גרעיני נגד דרום קוריאה ויפן".

 

מאת: גבריאל ודררו

 

צילום: Keystone, GettyImages IL
צילום: Keystone, GettyImages IL
צילום: Joe Raedle, GettyImages IL
צילום: Joe Raedle, GettyImages IL

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: