מבזקים

מאירים את רחובות: הכניסה הצפונית לעיר שודרגה בעלות של חצי מיליון ש"ח

תוכן עניינים

תאורת רחוב דקורטיבית ומשודרגת הותקנה בכניסה הצפונית לעיר רחובות, לאורך רחוב הרצל. כ- 1700 מטר פסי תאורה, 5100 נורות ו- 15,300 נורות בעלות התאורה של כ- 500 אלף ש"ח.

לאחרונה הסתיימו עבודות ביצוע התאורה הדקורטיבית בכניסה הצפונית לעיר. במסגרת העבודות, הותקנה תאורת רחוב דקורטיבית ומשודרגת, החל מהכניסה הצפונית לעיר, כולל גשר "ה- 44", שמנציח את 44 נספי אסון השריפה בכרמל ולכל אורכו של רחוב הרצל.

ראש העיר רחמים מלול בירך על: "אנו פועלים כל העת לשיפור חזותה של העיר ולהתחדשות המרחבים העירוניים שבה לרווחת התושבים במטרה לשפר את איכות חייהם. הצבת התאורה הדקורטיבית החדשה משווה לכניסה לעיר מראה מדהים ומשדרגת את מראהו של רחוב הרצל כולו".

מנכ"ל העיריה, דורון מילברג אמר: "עיריית רחובות שמה לעצמה כמטרה לשדרג את השירות הניתן לתושבים בכל תחומי החיים. כחלק מכך, אנו מובילים פרויקטים חדשניים ויוצאי דופן שאחד מהם הוא הצבת התאורה הדקורטיבית, פרויקט נפלא שישדרג את חזות העיר, יאיר את המרחב הציבורי וייצור אווירה מיוחדת במינה".

תאורה מיוחדת הותקנה. תאורה שמדמה פתיתי שלג על עץ אקליפטוס בכניסה הצפונית לעיר, ב"גשר ה-44" הותקנו כ – 1700 מטר של פסי תאורה הכוללים 5100 נורות ו – 15,300 נורות מסוג לד, אשר מאירים אותו למרחקים. בנוסף, הותקנה תאורה דקורטיבית מיוחדת לכל אורכו של רחוב הרצל באמצעות משולשים מוארים שהוצבו במרכזו.

בהמשך מתוכננת עיריית רחובות להציב תאורה דקורטיבית גם בהפרדה המיפלסית ברחוב ששת הימים-דרך הים, ובשאר הכניסות הנוספות לעיר, כולל בצירים הראשיים.

מאת: שלום שי גיחז

צילום: דוברות עיריית רחובות
צילום: דוברות עיריית רחובות
צילום: דוברות עיריית רחובות
צילום: דוברות עיריית רחובות

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: