מבזקים

גן ילדים לקהילת שובה ישראל נפתח בלאס וגאס

תוכן עניינים

גן ילדים קהילתי נפתח לאחר הקמתה של ישיבת שובה ישראל"בלאס וגאס בשדרת רמפארט (Rampart Blvd). הישיבה קמה לאחר ההצלחה הגדולה בכנס התורה שהתקיים לפני מספר חודשים בלאס וגאס,

ישיבת שובה ישראל בהנהגת כ"ק האדמו"ר יאשיהו יוסף פינטו שליט"א, הוקמה לפני מספר חודשים, לאחר שהצליחה לארגן שיעור תורה אשר סחף המונים בעיר לאס וגאס שבארה"ב. לאחר ההצלחה הגדולה הוחלט על הקמת ישיבה בעיר על פי הקו של קדושת האדמו"ר ולפי הנהגותיהם מעוררות ההשראה של הסבות הקדושים למשפחות פינטו ואבוחצירה.

בראש הקהילה, אשר מוסדותיה בלאס וגאס הצטרפו ל – 25 מוסדות קיימים של הישיבה הבינלאומית של קהילת הקודש שובה ישראל, מונה ע"י האדמו"ר הרב מאיר אוחנה שליט"א, אחיינו של כ"ק האדמו"ר יאשיהו פינטו.

הרב מאיר אוחנה גדל ולמד בישיבת ווילקומיר בישיבה קטנה ובקול התורה בישיבה גדולה. הרב מאיר אוחנה נחשב לעילוי בתורה וידוע כבקיא בכל ההלכה ובעל ידיעות עצומות בתורה הקדושה והוא, לדברי האדמו"ר פינטו, קדוש מבטן, אשר יצליח בשליחות ויחזק כל ענייני הקודש בלאס וגאס, ויביאם לקידוש השם גדול מאוד.

בהמשך להקמת הישיבה וחיזוק הקהילה, בעיר שלעיתים נדמה שנשלפה היישר משיאה של מכת החושך במצרים, הוקם מוסד נוסף שעתיד להביא אור עצום לקהילת שובה ישראל לאס וגאס הצעירה בפרט, ולקהילה היהודית בלאס וגאס בכלל – גן ילדים קהילתי.

הגן החדש מציע חינוך ברמה גבוהה ביותר, תוך מסירות אמיתית והחדרת ערכי ואהבת התורה הקדושה, תוך שימת דגש על הליכה במסלול אותו היתוו הסבות הקדושים למשפחות פינטו ואבוחצירה, אשר בו מוליך בביטחה האדמו"ר את קהילתו הקדושה שובה ישראל.

ערכים, דרך ארץ והנהגות קודש יהיו מנת חלקם וחינוכם של תינוקות בית רבן הצדיקים, לצד הבובות והמכוניות הצבעוניות.

הצוות החינוכי ישקוד על העברת תכנים שיביאו לבנייה רוחנית טהורה לצד בנייה בקוביות. כל אלו יהיו בעלות מסובסדת, בגן נקי ומסודר אשר כולל מצלמות אבטחה לנפש שקטה ותכנית חינוכית הצמודה לדעת התורה של כ"ק האדמו"ר, אשר דוגל בערך וחשיבות טיפוח הילד.

נראה כי המשפחות הנמנות על הקהילה זכו להיות חלק ממשהו גדול, כי הקטנים הללו עוד עתידים להיות גדולים בעם ישראל, ומי יודע, אולי משם עוד יגיע משה רבנו של דורנו ויביא עימו את הגאולה ומשיח צדקנו.

 

מאת: בן ציון עטיה
מאת: בן ציון עטיה

 

 

 

 

 

 

ברוכים הבאים לגן הילדים
ברוכים הבאים לגן הילדים

 

 

 

 

 

 

 

 

 

WhatsApp Image 2017-09-05 at 21.38.22 (1) WhatsApp Image 2017-09-05 at 21.38.23

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: