מבזקים

שר הביטחון אביגדור ליברמן השתתף בטקס שחרור שטחי אש באלעד

תוכן עניינים

שר הביטחון אביגדור ליברמן השתתף היום, יום חמישי בטקס שחרור שטחי אש והענקת אות יקיר העיר אלעד בנושא נוכחות איראן בסוריה

שר הבטחון אביגדור ליברמן אמר" "העובדה שאיראן מנסה להפוך את כל שטחה של סוריה למוצב קדמי כנגד מדינת ישראל, עם בסיסים צבאיים, עם אלפי שכירי חרב שיעים שמובאים מכל רחבי המזרח התיכון אל תוך סוריה, עם בסיס של חיל האוויר של משמרות המהפכה, עם בסיס של חיל הים של משמרות המהפכה, הניסיון לייצר נשק מדויק בלבנון – זו מציאות שאנחנו לא מתכוונים להשלים איתה.

כששואלים אותי 'אז למה רה"מ נסע לפוטין לסוצ'י?', אז קודם כל הוא עשה את הדבר הכי נכון. קודם כל חייבים למצות את כל האפיקים הדיפלומטיים, וכל מה שאנחנו מנסים כרגע לעשות, זה למצות את האפיקים האלה על מנת לפתור את הבעיה. אני מקווה שאנחנו נוכל לפתור את זה באותו מישור הדיפלומטי, בזכות הקהילה הבינ"ל, תוך פעילות נמרצת בכל הכיוונים, ולא נצטרך לחשוב אחרת.

בסופו של דבר, המציאות הזאת היא בלתי מתקבלת על הדעת, בלתי נסבלת, ומדינת ישראל לא תשלים עם סוריה כמוצב קדמי המכוון כולו כנגד מדינת ישראל, ולא נשלים עם ייצור נשק מדויק בלבנון.

אני מקווה שבשנים הבאות ובחודשים הבאים נוכל להתעסק רק בדיור ונוכל לפתור הרבה מצוקות, גם בזכות משרד הביטחון, גם בזכות ועדת הכספים ובעזרת כל החברים.

שנה הזדמנות, כי יש ממשלה יציבה, עם כל חילוקי הדעות, ובכל ממשלה יש חילוקי דעות ובכל קואליציה יש חיכוכים, אבל אני חושב שזאת הקואליציה הכי יציבה ואני מכיר הרבה קואליציות. זו לא הפעם הראשונה שלי כחבר בממשלה, חבר בקואליציה, ונוצרו כנראה נסיבות שזו הכי יציבה שאי פעם הכרתי, ואני בטוח שנחזור למושב החורף ונתחיל לעבוד על התקציב של 2019".

 

מאת: בן ציון עטיה
מאת: בן ציון עטיה

 

 

 

 

 

 

צילום: דנה שרגא משרד הבטחון
צילום: דנה שרגא משרד הבטחון

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: