מבזקים

ראש עיריית טבריה תבע פעיל פוליטי על לשון הרע בסך 800 אלף ש"ח

תוכן עניינים

ראש עיריית טבריה יוסי בן דוד תבע בתביעת הוצאת דיבה ולשון הרע בסכום עתק של 800.000 אלף ש"ח את רון קובי, תושב העיר ופעיל פוליטי מטבריה

בכתב התביעה שהוגש לבית משפט השלום בצפת, על ידי עורך דין לבנטל נכתב כי הנתבע בדרך של הסתה פרועה ומחמירה, פועל מידי יום ותקופה ארוכה באופן אובססיבי בסדרת פרסומים דיבתיים בהיקף שטרם נראה כמותו בארץ.

עוד נכתב בכתב התביעה שנמצא במערכת ישראל ניוז, כי מטרת הפרסומים פגיעה בשמו הטוב של התובע, ראש עיריית טבריה. בכתב בתביעה נכתב כי הנתבע פוגע בתושבי העיר ומוביל אחרים שבשל חוסר ידיעה נוהים אחריו להפר חוק.

על פי כתב התביעה מדובר ב"מכונת דיבה" מיומנת של הנתבע שמעלה מידי יום סרטונים ארוכים לרשתות החברתיות פייסבוק וואטסאפ, פוסטים ותגובות כנגד ראש העיר ואחרים.

נגד הנתבע רון קובי, כך נכתב בכתב התביעה, הוגשו נגדו תביעות דיבה רבות בהם הפסיד זה מכבר בתביעה ועודנו ממשיך בשלו. בתביעה נכתב כי מדובר ב 500 סרטונים שפורסמו ברשתות החברתיות בחצי שנה האחרונה ועוד אלפים רבים של הודעות המועלות בלילה, ביום, בצהרים, מהבית, מהרחוב, ממסעות בחול', באובססיביות שאין כדוגמתה.

"בשעה שנדמה שנכתבה הדיבה החמורה ביותר, באה אחת חמורה ממנה למחרת או עוד באותו ערב. וחוזר חלילה" נכתב בכתב התביעה. "הנתבע מכנה את התובע בשמות 'סמרטוט רצפה', 'שקרן' 'מוכר את העיר' 'מועמד לחקירה' והאשמות חסרות בסיס בגין 'שוחד' ו'ראש העיר המושחת' וכדומה. כמו כן מציג את העיר טבריה בניהולו של התובע כעיר הסובלת מכשלים שונים שאין להם קשר למציאות. וזאת בשימוש תמונות המיוחסות לעיר טבריה אך לקוחות בפועל ממקורות אחרים ומערים אחרות".

למרות הניסיונות שנעשו להשיג את תגובתו של הנתבע, עד כה לא ענה. אתר ישראל ניוז יפרסם את תגובתו של הנתבע לכשנענה.

 

מאת: רות קרייתי

 

מימין: ראש עיריית טבריה. משמאל: הנתבע
מימין: ראש עיריית טבריה. משמאל: הנתבע

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: