מבזקים

גשר קוקה קולה בכביש 4 קרס נהג המשאית לכוד במצב קשה

תוכן עניינים

קרוב לשעה 20:00 בלילה קרס גשר בכביש 4 בין גבעת שמואל לבני ברק, כוחות משטרה, כיבוי אש ומד"א במקום והכביש נסגר לתנועה. על פי צנכ"ל אלי בין: ככל הנראה מדובר בשני אנשים. אין לנו יכולת לדעת מה מצב. על פי עוצמת הפגיעה, אין לנו אפשרות לדעת מה מצבם. אנו משערים שיש 2 לכודים במשאית.

מהמשטרה נמסר על שיבושי תנועה קשים מאוד באזור וציבור הנהגים מתבקש לנסוע בדרכים חלופיות.

דובר מד"א, זכי הלר מסר: "בשעה 19:45 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על משאית שככה"נ התנגשה בגשר קוקה קולה בכביש 4 סמוך לגבעת שמואל . מדיווח ראשוני בלבד ,חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לפצוע קשה הלכוד . עדכון בהמשך.

מנחם אמסילי חובש רפואת חירום של איחוד הצלה סיפר: "תוך כדי נסיעה בציר לכיוון ראשון לציון נתקלתי בפקק תנועה בציר המקביל שנגרם עקב קריסת הגשר. עצרתי בצד הדרך ובדרכי רגלית עם הציוד הרפואי לזירת האירוע אזרחים סיפרו כי מדובר בגשר של הולכי הרגל שקרס על המשאית. כשהגעתי לזירה יחד עם חובשים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה התברר כי הנהג לכוד ולאחר מספר דקות צוותי כיבוי פילסו את דרכם בכדי להגיע לזירת האירוע ולהתחיל בפעילות חילוץ הנהג. עומסי תנועה כבדים נוצרו לשני הכיוונים עקב אופי האירוע".

 

מאת: שלום שי גיחז

 

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: