מבזקים

שוהים בלתי חוקים נעצרו באתרי בניה בקריית מלאכי ובאשדוד

תוכן עניינים

שני שוהים בלתי חוקים נעצרו באתרי בנייה בקריית מלאכי ואשדוד. המשטרה תגיש נגדם כתבי אישום.

במהלך פעילות שנערכה ביממה האחרונה, נבדקו עשרות חשודים ברחבי הערים אשדוד וקריית מלאכי במקומות בהם אלו נוהגים להימצא כגון אתרי בניה, אתרי תמ"א ומקומות נוספים.

במבצע שנערך אתמול בעיר אשדוד על ידי יחידת השיטור העירוני, נבדקו אתרי בניה שונים ועשרות עובדים נמצאו אלה עם אישורים כחוק. מנגד, במהלך פעילות רגלית של כוחות המשטרה ברובע ב' בעיר, הבחינו השוטרים בחשוד שעורר את חשדם וכאשר זה הבחין בהם הגביר את צעדיו במטרה לחמוק מעיניהם. החשוד כבן 28 תושב דהריה נעצר והועבר לחקירה במשטרה שבסיומה נכלא ובכוונת המשטרה להגיש נגדו כתב אישום.

עוד אתמול, במהלך פעילות שוטרי הסיור בעיר קריית מלאכי הבחינו השוטרים בעובד שביקשו לבדוק את אישוריו. החשוד הציג בפני השוטרים אישורים שעוררו את חשדם של השוטרים כי אלו מזויפים. במהלך תחקורו הראשוני סיפר החשוד כי קנה את האישור תמורת אלפי שקלים. החשוד כבן 44 תושב יאטה נעצר והועבר לחקירת המשטרה שלאחריה נכלא וגם כנגדו צפויה המשטרה להגיש כתב אישום.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "המשטרה ממשיכה בפעילותה כנגד עבירת הכניסה לישראל שלא כחוק, שב"ח, תוך קיום פעילות בנושא באופן תדיר. "מטרתנו העיקרית להגן על הציבור באשר הוא. הימצאות חשודים מעין אלו מהווה סיכון לציבור האזרחים מאחר ושוהים בלתי חוקיים אלו מעורבים לא אחת בעבירות פליליות הפוגעות בביטחון הציבור ורכושו, וחלקם אף מעורב בפן פח"ע, ולא אחת".

 

מאת: שלום שי גיחז

 

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: