מבזקים

מבצע הנחת תפילין של חסידי שובה ישראל יצא לדרך בהוראת האדמו"ר פינטו

תוכן עניינים

בשמש הקופחת של חודש תמוז עומדים חסידיו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו בחוצות העיר, מדברים עם כל מי שמזדמן בדרכם ומוכן לשמוע בחשיבות המצווה ומלמדים את כל מי שמגלה רצון ללמוד, איך קושרים תפילין ומה מברכים. בפעולתם חסידי האדמו"ר מרבים נחת על ידי זיכוי עם ישראל, במצווה שמקיימת, על פי דברי הרשב"י: "ועשו לי מקדש בתוככם" וממש בונים את בית המקדש.

אל רחובות העיר יצאו מאות פעילי קהילת הקודש שובה ישראל בארץ ובעולם, כאשר לעיני רוחם מטרה אחת: להוציא לפועל את קריאת קודש שקיבלו מרבם כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו.

1

לאחר קבלת הקריאה אשר מעוררת בדבר חשיבות המצווה העצומה של הנחת התפילין, יצאו הפעילים היקרים והמסורים כשהם אוחזים בתיקי תפילין, מוכנים לזכות את עם ישראל.

לישראל ניוז נודע כי מבצע הנחת התפילין הגדול של אנשי שובה ישראל בארץ ובעולם נוחל הצלחה מרובה. בתוך זמן קצר התקבלו אלפי קבלות מיהודים אשר התעוררו בליבם ממסירות הנפש של הפעילים היקרים וכמובן מקריאת קודשו של כ"ק האדמו"ר.

תלמידי כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו במבצע רחב היקף בארץ ובעולם חלוקת תפילין לעשרות יהודים ברחבי הארץ ובעולם המבצע יזום כחלק ל"יסודות שובה ישראל" שכ"ק האדמו"ר פינטו יסד לחיי קהילתו שובה ישראל. המבצע החל בחלוקת תפילין לכל יהודי באשר הוא שם שחפץ לקבל להניח תפילין .

2  3

"בשבועות האחרונים, החל מבצע חלוקת תפילין לעשרות יהודים בארץ ובעולם הצימאון לעורר את מצות הנחת תפילין הקשר בין האדם לאבינו שבשמים" אומר אחד מפעילי שובה ישראל.

"חולקו תפילין מהודרות ופעיליו של כבוד האדמו"ר בעצמם הגיעו לחלק התפילין בשם כבוד האדמו"ר פינטו שליט"א. אחד מהפעילים, שמעון אבישרה מקהילת הקודש שובה ישראל ניו יורק אומר: "אנחנו קיבלנו הנחיה מכבוד האדמו"ר פינטו לחלק לכל יהודי, ללא כל קשר למצבו הכלכלי, העיקר שנזכה שעוד יהודי יניח תפילין זכינו.
הפרוייקט הזה הפך למבצע תפילין הגדול בעולם למעלה ממאות יהודים שקיבלו על עצמם להניח תפילין מידי יום,קיבלו תפילין מקהילת הקודש שובה ישראל בארץ ובעולם".

4

מקור בכיר בארגון שמנהל את הפרויקט סיפר לישראל ניוז: "באחת מנסיעותיי, נסעתי במונית ספיישל ודיברתי על המבצע המתקיים כעת עם נהג המונית. הנהג התוודה לפני וסיפר כי לא הניח תפילין 20 שנה. 'אם תארגן לי תפילין וסידור אני מקבל על עצמי להניח תפילין כל יום'. סיפרתי לאדמו"ר פינטו על בקשתו של הנהג והוא מיד נתן הוראה לרכוש תפילין לנהג מונית".

אירוע מרגש נוסף קרה במבצע חלוקת התפילין, במפגש עם חיילי צהל. אחד מהלוחמים פנה אל אנשי שובה ישראל, סיפר להם ששמע אודות המבצע וביקש תפילין. אנשי הישיבה התארגנו במהירות ורכשו תפילין מהודר עבורו אותו לוחם שהתרגש מאוד וקיבל על עצמו להניח תפילין בכל יום.

שמעון ודוד ממונים על מבצע הפרויקט הגדול והעולמי, מבצע הנחת וחלוקת תפילין אומרים כי הם ימשיכו במבצע: "תדעו שכל אדם קשור בקהילת הקודש שובה ישראל שאותה יסד כבוד האדמו"ר פינטו. לפחות פעם בשבוע יש לזכות יהודי להניח תפילין ולהשתדל לרכוש ליהודים שיקבלו להניח תפילין. זו זכות גדולה ועצומה אמר האדמו"ר פינטו באחד משיעוריו ליסודות שובה ישראל".

 

 

מאת: בן ציון עטיה
מאת: בן ציון עטיה

 

5  6

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: