מבזקים

החלטה: כונני התגובה המיידית יופעלו על ידי המוקד הלאומי של מד"א

תוכן עניינים

משרד הבריאות קבע בסוגיית מד"א וכוחות ההצלה כי כלל כונני התגובה המיידית יופעלו על ידי המוקד הלאומי של מגן דוד אדום. הזנקת כונני מד"א ושאר העמותות תבוצע באמצעות האפליקציה הייעודית שפותחה במגן דוד אדום ולא יפורסמו מספרי חירום אחרים מלבד 101. במד"א מברכים על ההחלטה

משרד הבריאות פרסם היום, יום ב' 2017 חוזר מנכ"ל המסדיר את פעילות כלל כונני התגובה המידית תחת מוקד הכוננים הלאומי של מגן דוד אדום.

"איחוד הצלה יחדל מפרסום ציבורי ופומבי של המוקד שלו על מנת שכל פניות הציבור ינוקזו דרך מוקד הכוננים הלאומי במטרה ליעל את התהליך". כך קובע היום משרד הבריאות. הציבור ימשיך לפנות לסיוע באמצעות מספר החירום 101 ומוקד מגן דוד אדום יפעיל את כונני התגובה המיידית הקרובים ביותר למקום האירוע, ללא קשר לשיוכם הארגוני.

בנוסף הנחה המשרד כי כונני תגובה מיידית אשר אינם פועלים כיום במסגרת מגן דוד אדום, יישאו מכשיר טלפון נייד בו תופעל אפליקציה של מד"א עם התאמות נדרשות. מד"א תפתח את האפליקציה המשולבת, שתחובר למוקד הכוננים הלאומי של מגן דוד אדום.

ממדא נמסר בתגובה: "אנו מבקשים להודות לשר הבריאות, הרב ליצמן, למנכ"ל המשרד ולצוות המקצועי על הסדרת פעילות כונני התגובה המיידית תחת מוקד מגן דוד אדום. במד"א עובדים עם כולם בשיתוף פעולה מלא ומקדמים בברכה אל שורותינו את כל מי שמטרתו להציל חיים, לרבות מתנדבי עמותת איחוד הצלה".

 

מאת: ערן ריבק

 

המוקד הלאומי של מד"א. צילום דוברות מד"א
המוקד הלאומי של מד"א. צילום דוברות מד"א

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: