מבזקים

30 נפצעו בעימותים עם המשטרה בהלוויה במזרח ירושלים

תוכן עניינים

לפי הסהר האדום, עשרות משתתפים בהלוויה של צעיר שטבע בכנרת נפצעו, בהם אחד קשה, אחרי שכוחות הביטחון פיזרו את האירוע. קצין משטרה נפצע מאבן בפניו וטופל במקום. לפי המשטרה, משתתפי ההלוויה "הניפו דגלי פלסטין וקראו קריאות"

כ-30 בני אדם נפצעו, בהם אחד באורח קשה, במהלך עימותים במזרח ירושלים בין משתתפים בהלוויה של פלסטיני שטבע למוות בכנרת לבין כוחות הביטחון – כך מסרו אמש (ראשון) הסהר האדום הפלסטיני. לפי המשטרה, קצין נפצע במהלך העימותים מאבן בפניו, וטופל במקום.

לפי המשטרה, בהוראת מפקד מחוז ירושלים ניצב יורם הלוי, ההלוויה של עלי אבו ררביה, שעברה בשער האריות, פוזרה מאחר שבמהלכה הונפו דגלי פלסטין, "תוך קריאת קריאות והפרת הסדר הציבורי". גופתו של הצעיר הפלסטיני נמשתה הבוקר מהכנרת, אחרי שטבע לפני שלושה ימים.

עוד נמסר מהמשטרה כי "מפרי הסדר, שלא נענו להוראות השוטרים, חסמו את ציר מוטה גור ויידו אבנים לעבר הכוחות , פוזרו תוך שימוש באמצעים". המשטרה טענה כי לא נעשה שימוש בכדורי ירי במהלך העימותים. המשטרה הבהירה כי היא "לא תאפשר לאף גורם לנצל אירוע של מסע קבורה ולהפכו לאירוע בעל אופי לאומני, תוך הפרת הסדר הציבורי". היא מסרה כי תפעל לאתר את זהותם של מפרי הסדר ולמצות עמם את הדין.

כוחות הביטחון במזרח ירושלים, אמש (צילום מסך מטוויטר)
כוחות הביטחון במזרח ירושלים, אמש (צילום מסך מטוויטר)
דגלי פלסטין שהוחרמו על ידי השוטרים (צילום: דוברות המשטרה)
דגלי פלסטין שהוחרמו על ידי השוטרים (צילום: דוברות המשטרה)

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: