מבזקים

תלמידי בית ספר שז״ר נפגשו עם כוכבי קפה שחור חזק בפעילות מוזיקלית

תוכן עניינים

נתניה: עשרות תלמידים מבית הספר שז״ר זכו להיפגש עם כוכבי קפה שחור חזק ביום פעילות מוזיקלי מיוחד ביוזמת המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך

המפגש המרגש הוקרן ל-60,000 ילדים מכל רחבי הארץ בשידור חי על ידי אתר אינטרנט של משרד החינוך.

לרגל סיכום שלושה חודשי למידה והעשרה, הגיעו אילק סהלו ואורי אלמו, חברי להקת הראפ היפ-הופ קפה שחור חזק וזוכי פרס אקו"ם על תרומה ליצירה הישראלית, לבית ספר שׁז״ר בנתניה, ליום העשרה ופעילות מוסיקלית עם תלמידי כיתות ה׳ ו-ו׳.

סהלו ואלמו, ילידי שכונת נורדאו בנתניה, הגיעו לביקור בבית הספר לאירוע החגיגי ושיתפו את סיפורם האישי, מילדותם כילדי עולים בנתניה ועד להצלחה שהם היום. האירוע התקיים במסגרת פעילותו ארוכת-הטווח של המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך, הפועל להעשרת תלמידים בישראל והעלאת הישגיהם של תלמידים בבתי ספר בכל הארץ.

היום הנפלא החל בהצגת תוצרי הלמידה של התלמידים: עבודות, מיצגים ומצגות שהוכנו במהלך 3 חודשים מלאים של פעילויות, ימי חינוך, אירועים ושעורים בנושאי מוסיקה ותחביביהם הפרטיים.

היום המשיך בהצגת תעודות זהות שהילדים הכינו על הלהקה וכל אלו על גבי מצגות, ספרים דיגיטליים ופוסטרים מודפסים. לאחר שלב הצגת העבודות, התלמידים קיבלו ההזדמנות לשאול את חברי הלהקה שאלות על חייהם המקצועיים והאישיים.

הפעילות האחרונה שסיכמה את היום והיוותה את שיאו, הייתה חידון טריוויה, רב משתתפים, ששודר בשידור חי דרך אתר מיזם סיסמה לכל תלמיד. מיזם חינוכי-טכנולוגי שמפעיל משרד החינוך וצפו בו 60,000 תלמידים המשתתפים במיזם מכל רחבי הארץ.

 

מאת: ערן ריבק

 

צילום: בית ספר שז״ר נתניה
צילום: בית ספר שז״ר נתניה
צילום: בית ספר שז״ר נתניה
צילום: בית ספר שז״ר נתניה
צילום: בית ספר שז״ר נתניה
צילום: בית ספר שז״ר נתניה

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: