מבזקים

תושבי אצבע הגליל קיבלו בשורות משמחות

תוכן עניינים

שר הבינוי והשיכון, יואב גלנט ביקר השבוע ביישובי הגליל העליון, פעם נוספת בחודשים האחרונים. הביקור הביא לתושבי האזור חדשות נפלאות בתחום הפיתוח והבניה.

השר גלנט במטולה: "אחרי שנים רבות של קיפאון, היה לי את הכבוד והזכות, יחד עם ראש המועצה דוד אזולאי, להניח את אבן הפינה לשכונה חדשה במושבה, בה ישווקו 67 מגרשים. נלחמנו על זה, ואני שמח שהצלחנו לקדם את הנושא על אף כל הקשיים שהיו בדרך.לאחר מאבק, מטולה קיבלה גם את מקומה הנכון באזור עדיפות א' וכעת תנופת הפיתוח והצמיחה תמשך, זו המורשת החלוצית שהאבות המייסדים במטולה ציוו לנו."

השר גלנט ביקר גם בקרית שמונה, והשיק בעיר את פרויקט לשיקום השכונות.
"חיזוקה של קריית שמונה הוא יעד מרכזי. אני ומשרד הבינוי והשיכון נשים על כך דגש"
את הדברים אמר שר הבינוי והשיכון, יואב גלנט, בטקס השקת פרוייקט 'שיקום שכונות חוזר' בקריית שמונה.

השר גלנט אמר כי חיזוקה של קריית שמונה הוא אינטרס לאומי והוא יעשה הכל שכך אכן יהיה. "אני אישית אפעל שקריית שמונה תקבל את כל החיזוקים להם היא זקוקה. היכן שיש הנהגה איכותית וראש עיר טוב, בצוותא עם תושבים פעילים ומעורבים בחיי הקהילה, שם אני אהיה מוכן לסייע ולעזור ולשמחתי זה בדיוק מה שיש בקריית שמונה – הנהגה טובה ותושבים מעורבים בחיי הקהילה", אמר השר גלנט. סגן השר, ג'קי לוי הודיע כי קריית שמונה תיכלל בפיילוט ארצי של תוכנית תמ"א 38 במסגרתו יחוזקו מבנים בקריית שמונה וייבנו עליהם קומות נוספות.

משרד הבינוי והשיכון יקצה בחודשים הקרובים יותר מ-25 מיליון שקלים לשדרוג מבנים ברחובות יהודה הלוי, שפרינצק והר הצופים. סגן השר ג'קי לוי אמר: "אני מעריך מאוד את העשייה הרבה בקריית שמונה. הייתי מספר שנים ראש עיריית בית שאן ואני יודע להעריך עבודה טובה של ראש עיר. אני חייב לנצל את המעמד ולומר לתושבי קריית שמונה כי התברכתם בהנהגה חזקה, הנהגה עם חזון שמגיעה למשרדי הממשלה עם תוכניות עבודה מסודרות וכך קל לנו לסייע ולהזרים תקציבים לעיר. אנחנו יודעים שהכסף שאנו מעבירים לרשות חוזר בחזרה לתושבים ולכן נמשיך לסייע ולעזור לקריית שמונה", אמר סגן השר לוי.

ראש העיר ניסים מלכה: "בזמן הקצר שמכהן גלנט בתפקיד שר הבינוי והשיכון הוא הצליח לקדם פרויקטים רבים שהיו תקועים משך שנים. אני מודה לו על כל פועלו למען חיזוקה של קריית שמונה ומודה לסגן השר ג'קי לוי על מחויבותו לסייע לקריית שמונה ולהיות שגריר איכותי שלנו בכנסת ישראל. קריית שמונה מתפתחת בצעדי ענק ולכולכם יש חלק גדול בכך".

צילום: נחום סגל
צילום: נחום סגל
קרית שמונה מבט מרכס רמים צילום: Adiel lo
קרית שמונה מבט מרכס רמים
צילום: Adiel lo
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: