מבזקים

עדי ראיה: אירן בונה בסיס צבאי באזור קונייטרה בקרבת גבול ישראל

תוכן עניינים

אושר לפרסום: עדי ראיה טוענים כי אירן בונה בסיס צבאי באזור קונייטרה בקרבת הגבול עם ישראל.

אירן משתינה מהמקפצה. ישראל צועקת שוב ושוב שיש לה קווים אדומים בגבול הגולן, וכי היא לא תסכים לנוכחות אירנית במחוז קונייטרה.
אלא שאירן פועלת כמעט בהתגרות. עוד ועוד כוחות אירנים, או נאמנים לאירן מגיעים למחוז ואף ישנם עדי ראיה הטוענים כי אירן החלה לבנות בסיס צבאי משלה במחוז קונייטרה.

התנועה האווירית הכבדה של ישראל בצפון, רומזת שהסבלנות שלה הולכת ונגמרת מול מה שקורה מולה על גבול הגולן.

הייתי עוד מוסיף שאני לא מוציא מכלל אפשרות, כי הבסיס האירני בקונייטרה הוא תשובה ישירה לבסיס האמריקאי על גבול סוריה-עירק, מבחינת “אתם תקועים לנו כעצם בגרון בין 2 בעלי ברית שלנו. הרי שאנחנו נתקע כעצם בגרונם של ישראל וירדן בנות בריתכם".

לאור ידיעה זאת, גובר החשש כי אירן תנסה לנצל את כוחות הצבא הגדולים שהיא מרכזת מול דרעא שבדרום סוריה, כדי לבצע מהלך צבאי שיכלול גם את כל אזור גבול הגולן עם ישראל וירדן.

הייתי עוד מוסיף שאני לא מוציא מכלל אפשרות כי הבסיס האירני בקונייטרה הוא תשובה ישירה לבסיס האמריקאי על גבול סוריה-עירק,מבחינת “אתם תקועים לנו כעצם בגרון בין 2 בעלי ברית שלנו-הרי שאנחנו נתקע כעצם בגרונם של ישראל וירדן בנות בריתכם”.

לאור ידיעה זאת גובר החשש כי אירן תנסה לנצל את כוחות הצבא הגדולים שהיא מרכזת מול דרעא שבדרום סוריה כדי לבצע מהלך צבאי שיכלול גם אל כל אזור גבול הגולן עם ישראל וירדן.

 

מאת: צביקה נציב   http://nzivnet.com/brief/8240

 

IMG10302598

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: